Chapter 25. Watching you
Dit word echt een barslecht hoofdstuk
Justins pov:
Zonnestralen glipten door de gordijnen naar binnen en maakten me wakker. Slaperig opende ik mijn ogen. Een warm, vertrouwd lichaam lag in mijn armen. Ik keek. Het voelde onrealistisch. Haar ogen waren gesloten. Haar zwarte haren lagen verspreid over mijn borst. Haar egale huid leek op te lichten door de zwakke zonnestralen. Het was onwerkelijk. Mijn vingers gleden over haar zachte gezicht. Het brandde onder mijn vingers. Het voelde onecht. Was alles van gisteren nep? Was dit een droom? Ik wenste van niet. Ik wenste dat dit moment voor altijd bij ons zou blijven. Gewoon eventjes mezelf zijn bij haar. Gewoon alleen Justin, zonder Bieber. Heel zacht streelden mijn lippen haar wang. Mijn gezicht duwde ik in haar haar. Ik snoof haar geur op en trok haar nog dichter tegen me aan. Even geen problemen, alleen wij. Even geen woorden, alleen wij. Even geen haat, alleen liefde. Ik merkte dat ze met haar ogen begon te knipperen. Ze keek me niet aan. Dat deed ze nooit. Het maakte me niet uit. Zolang zij maar gelukkig was. Ze veranderde niet van houding, maar bleef dicht tegen me aan liggen. Ik genoot van haar aanwezigheid en warmte, hoewel haar lichaam wel veel hitte uitstraalde. Haar melodische stem verbrak de stilte. 'Justin?' Haar stem klonk aarzelen. 'Ja?' Mijn stem klonk schor en hees. Ze zei even niets meer. 'Is er iets?' drong ik aan. 'Ik voel me niet zo lekker.' Haar stem klonk zacht. Alsof ze niet wilde dat ik het hoorde. Alsof ze me niet op wilde zadelen met haar problemen. Toch sloeg de bezorgdheid meteen bij me toe. Ik concentreerde me op haar lichaamstemperatuur. De hitte die haar lichaam uitstraalde was verzengend. 'Ben je misselijk?' Ze schudde aarzelend haar hoofd, waardoor haar zwarte lokken mee bewogen met haar hoofd. 'Zeker weten?' Er viel een stilte. Uiteindelijk knikte ze. 'Een beetje.' 'Kan ik iets voor je doen?' Weer een stilte. 'Blijf bij me.' Haar schouders beginnen te schokken. 'Alsjeblieft.' Haar stem klink gebroken. Ik houd mijn armen strakker om haar heen. Tranen glijden over haar prachtige gezicht heen. Door de zon glimmen ze als diamanten. 'It's like an angel came by and took me to heaven,' zong ik in haar oor. ''Cause when I stare in your eyes it couldn't be better. Let the music blast, we gon' do our dance. Bring the doubters on, they don't matter at all. 'Cause this life's too long and this love's too strong. So baby, know for sure that I'll never let you go...' Haar handen had ze om mijn bovenarmen geklemd, terwijl er nog meer tranen uit haar ogen komen. 'Please, don't cry,' fluisterde ik. 'Ik wil niet meer,' snikte ze. 'Ik wil het gewoon allemaal niet meer. Ik kan dit niet.' 'Jawel, je kunt het. Je bent het sterkste meisje dat ik ooit heb gezien. Je kan alles aan. Jij kan de hele wereld aan,' antwoordde ik. 'Hoe weet je dat?' Ik sloot mijn mond. 'Lieg niet tegen me!' Door de verheffing klonk haar stem scheller. 'Ik zou nooit tegen je liegen. Je bent geweldig. Je hebt je al door zoveel dingen gesleept. Je hebt een familie gekregen. Je hebt een vriendin. En bovenal, je hebt een prachtige dochter!' De druk die ze uitoefende op mijn bovenarm werd minder. 'Je kunt niet zomaar opgeven,' voegde ik er zachter aan toe. Het werd weer stil in de kamer. 'Justin?' 'Ja?' 'Heb jij ooit opgegeven?' Ik dacht na over vroeger. 'Ja, bijna,' zei ik na een poosje. 'Waarom?' 'Ik dacht dat ik iemand verloren had. Iemand van wie ik zielsveel hield.' Ik beet op mijn lip. 'Waarom heb je niet opgegeven?' 'Omdat ze me had laten beloven dat ik nooit op zou geven. Dat ik door zou gaan met mijn leven, no matter what.' Ze kroop wat dichter tegen me aan. Haar ademhaling blies over mijn borst. Het geluid van de douche klonk door de kamer. Ik hoorde Jazmyn met haar hoge stem vragen om tosti's bij het ontbijt. Jaxon stemde enthousiast in. Erin leek te twijfelen. 'Justin?' Haar stem haalde me weer uit mijn gedachten. 'Ja?' 'Wil je toch misschien een aspirine voor me halen?' Ik glimlachte. 'Natuurlijk.' Voor haar zou ik de hele wereld kopen, als ze het wilde. Voor haar zou ik mezelf van een brug afgooien, als ze het wilde. Voor haar zou ik alles doen.
Reageer (7)
Slecht? Geweldig !
1 decennium geledenDit noem je toch niet barslecht ditwas echt gewoon zo mooi geschreven <333
1 decennium geledenHier een tip: pak een woordenboek en zoek de betekenis van "barslecht" op. Gedaan? Zoek dan nu maar "dit is zó ongelofelijk mooi" op, want dat ís dit hoofdstuk. Je hebt zoveel talent, echt waar.
1 decennium geledenwat lief van hem
1 decennium geledenen deze hoofdstuk is juist tegenovergestelde van slecht
verder<33
HELEMAAL NIET SLECHT<
1 decennium geledenTOP!