Foto bij ~058~

Zal het dit keer wel goed gaan?xD

Fred Weasley

Vandaag is de dag, vanavond is het eindelijk zover. Tenminste, als alles dit keer wel goed gaat. Ginny en George zijn net vertrokken om Mary mijn brief te geven en de laatste dingen te regelen. Ik kijk nog even om me heen of alles goed staat en verplaats nog wat dingen. Het enige waar ik nog niet over na heb gedacht is waar ik ga staan. Zenuwachtig loop ik rondjes door het lokaal waar normaal Waarzeggerij wordt gegeven en zet de laatste dingen goed. Komt ze nog? Misschien wíl ze wel helemaal niet komen… Maar als ik op de klok kijk zie ik dat ik nog minstens een half uur moet wachten tot het de tijd is die ik op mijn uitnodiging heb gezet. Een kwartier later komt George eindelijk wee terug en zet de laatste spullen klaar.

Mary Brooks

Ik loop door de gangen naar de Noordertoren, waar we ook waarzeggerij hebben. Ik heb geen idee wat ik kan verwachten en ben daarom ook behoorlijk zenuwachtig. Wat als hij het nou niet zo bedoeld als ik denk? Ik sta stil. Wat als het vrienschappelijk bedoeld is en het niet alleen Fred is die daar op me wacht? Als ik aan Ginny’s blik denk toen ze me de brief gaf, weet ik zeker dat dat niet zo is. Het is een date, of zoiets. Als ik bij de ladder aankom die naar het Waarzeggerij lokaal leidt, zucht ik even en ontspan mijn opgetrokken schouders. Ik klim omhoog, maar als mijn hoofd door het luik is, waardoor ik zicht op het lokaal krijg, stop ik met klimmen. Het hele lokaal staat vol met kaarsjes en geeft daardoor een romantische indruk. Dan loopt Fred naar me toe en pakt mijn hand om me verder omhoog te helpen en naar een tafeltje te leiden.


Reageer (27)

  • SpinTheHarry

    Romantisch!!!!!!(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • HushHush

    Awh, how sweet? De tweeling is awesome ;3

    1 decennium geleden
  • Kreynta

    awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wat LIEF!!!!!(H)(H)(H)(H)(H)(H)
    (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)
    (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)
    (K)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)
    (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)
    (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)
    (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(cool)

    1 decennium geleden
  • Morgenster

    Sweet Freddie(H)(H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • Morgenster

    sorry ben reactie vergeten te plaatsen bij de vorige dus bij dit verhaal krijg je er 2xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen