The Dairy & Story Of Fred Weasly [Deel5]
Stukje Vorige:
‘Hann kom nu mee, je zult hem gewoon ergens fout gelegd hebben’ zegt ze. ‘Nee dat kan niet’ en Hanna draait zich fel om ‘hij heeft hem geleend en er niks van gezegd en hem kwijt geraakt, kom aan Linn dat is toch niet normaal’ ‘Nee dat is niet lief van hem, maar komaan Hann wees redelijk, het is een kerstbal en je stormt hier binnen, die stomme bezem kan toch tot morgen wachten’ zegt dat meisje. ‘Een bezem ik dacht echt dat het Krumls vriendin was’ hoor je George in je oor zeggen. ‘Maar een stomme bezem, Linda, het is een vuurflits en ik heb hem gekregen van Jelle’ zegt ze woedend. ‘Zo te zien heeft ze wel een lief’ hoor je Ron naast je zeggen. Er knapt iets in je, wel een lief. ‘Zusje ik koop er wel een nieuwe’ ‘Nee ik wil die hebben, de gene die ik van Jelle heb gekregen, en nee het was zijn laatste cadeau voor mij, voor hij stierf’. Ineens tikt er iemand op haar schouder.
HANNA POV
Je draait je met een ruk om en je ziet Stan achter je staan met 1 hand achter zijn rug. ‘Wat is er?’ vraag je. Stan haalt zijn hand achter zijn rug vandaan. En jah hoor in die hand zit jou bezem. Je pakt hem direct over. ‘Waar heb je die gevonden?’ is het eerste wat er uit je mond kwam. ‘Op het dek’ ‘Shit Linn daar zijn we vergeten te zoeken’ ‘Inderdaad Hann’ ‘Zeg zusje zou je nu niks zeggen?’ ‘Euh sorry dat ik jullie gestoord heb en thnx Stan’ onder tussen kijk ik de zaal rond. Mijn ogen stoppen bij een tweeling, maar maar bij een van de twee. De kleinste van de twee, nou jah zoveel verschil is er niet, die ogen zijn prachtig, bruin. Ik blijf er naar kijken tot dat ik word aan getikt door Perkamentus.
FRED POV
Ik meen het echt waar, ze keek me recht in de ogen, haar ogen, waren helemaal grijs met een klein beetje bruin en groen in, zo’n ogen had ik nog nooit gezien, niet dat ik ze lelijk vond helemaal niet, ze waren prachtig. Ze keek pas weg toen ze werd aan getikt door Perkamentus. ‘Wow heb je haar ogen gezien?’ vraag ik aan mijn broertje. ‘Nee waarom?’ vraagt George. ‘Nee gewoon’ zeg ik. Ik zie dat Perkamentus van alles tegen haar zegt. Perkamentus richt zich dan op jullie. ‘Zouden jullie het erg vinden dat deze twee dames hier blijven, want zo alleen zitten op een schip is ook niks he’ zegt hij. Een Nee hoor je door de zaal galmen. ‘Zo te zien niet he, jullie mogen jullie omkleden als jullie willen’ zegt hij tegen Hanna en Linda. ‘Oh maar dat is simpel gedaan hoor’ zegt Hanna. Ze pakt haar toverstaf en na 2 minuutjes hebben zij en Linda een jurk aan. ‘Zo simpel is het he’ zegt Linda en ze geeft Hanna een por. ‘Euh wie wilt er dansen’ vraagt Hanna en ze kijkt rond, haar ogen stoppen even bij jou en ze geeft een knipoog. En dan kijkt ze verder rond. ‘Volgens mij wil ze dat jij met haar danst broertje’ zegt George. ‘Weet je ik neem gewoon zelf iemand van jullie’ zegt ze omdat ze ziet dat niemand direct gaat komen. Je ziet dat ze naar jou komt. ‘Dansen??’ is het eerste wat ze zegt. ‘Jah is goed’ zeg je. Ze pakt je hand en neemt je me naar de dansvloer als je naar je vrienden kijkt zie je dat Angelique kwaad is. Whatever ik dans nu met haar, haar ogen, man daar kan je in verdrinken. De rest komt ook de dansvloer op, dat hoor je aan de hakken die je hoort tikken op de grond en zo te zien zijn het er een deel dus jah. Ineens begint de muziek, ze kijkt je aan. En vanzelf begin je te dansen, en aan haar gezicht te zien doe je het nog goed ook.
Reageer (3)
Hahah lol Superquizje! Snel verder gaan!
1 decennium geledenxxx B(K)
Freddie On The FloorxD
1 decennium geledenSnel verder gaan he loretje.
kei goed!
1 decennium geledensnel verdergaan plz!
ze zijn echt super!