Linda


Hanna
Stukje Vorige:
Ik berg mijn dagboek terug op, en ga dan naar beneden ik kijk eerst is van boven wat er allemaal in de leerlingenkamer gebeurd. Als ik goed zie, zie ik dat George bij Kiki staat en Angelique staat er bij. Harry omringt word door een heel deel mensen en dat ik naast Harry aan de linkerkant Hermelien zie staan en aan de rechter zie ik Ron staan. En omdat laatst ben ik blij, ze kunnen amper zonder elkaar. Maar ja dat is iets wat we eigenlijk al wisten he.

Fred Wemel ~

TIJSDSPRONG HET KERSTBAL

Ik ga samen met George naar de leerlingenkamer. Hij gaat met Kiki en ik ga met Angelique, tja ze is mijn vrouwelijke bf en met wie zou ik anders moeten gaan? En tja George en Kiki dat zat er ook wel aan te komen. Maar goed George staat naast me en is over iets bezig, ik ben niet echt aan het opletten. Tot dat George me aan stoot. ‘Nerveus of zo?’ vraagt George. ‘Voor wat zou ik dat moeten zijn dan?’ zeg ik terug. ‘Euh gewoon, je hebt een date met Angelique’ zegt hij. ‘Ze is niet meer dan een gewone vriendin voor me’ antwoord ik terug op het gene wat mijn broer juist zei.
Na een tijdje zijn alle jongens van Grifendor in de leerlingenkamer. ‘Dat dat zo lang duurt, gewoon even omkleden’ zegt Daan. ‘En ze zitten er al van voor ons in, ik bedoel in hun kamers he’ zegt Simon. Ineens gaat boven de deur open en komen er een paar meisjes naar buiten. ‘En wie zijn het?’ vraagt Ron. ‘Belinda, Parvati, Hermelien, Ginny, Kiki, Alicia, Katja en Angelique’ zeg ik. ‘Eindelijk de eerste die hier zijn’ zegt Harry. ‘Ja sorry hoor, dingen haar jurk is een beetje kappot en iedereen maakt er een drama om en we raakten niet direct buiten’ zegt Ginny. ‘Komen jullie al, en de jongens die hun date hier tussen zit kunnen ook mee gaan, dan zijn we al weg’ zegt George. ‘Geweldig idee broer’ zeg ik. ‘Dat heb ik alleen maar en jij dus ook’ zegt George. ‘Zo te zien echt een twin he, allebei even vol van zichzelf’ zegt Ginny. ‘Hey’ zeggen George in ik te samen. ‘Echt een twin, en dat zijn dan mijn broers’ zegt Ron als hij hoofdschuddend ons voorbij stapt. ‘Niet erg Ron, ze zijn ook mijn broers’ zegt Ginny.
We komen beneden, in de hal, aan en daar staan de leerlingen van de Beauxbatons en de Klammfels ook al te wachten. En natuurlijk staan de leerlingen van de andere afdelingen, Ravenklauw, Huffelpuf en Zwaderich, er ook al maar ook niet allemaal natuurlijk. We gaan al naar binnen. Nou ja we worden door Anderling naar binnen geduwt.

TIJDSPRONG DE KAMPIOENEN ZIJN JUIST BINNEN GEKOMEN EN GAAN DANSEN

Je ziet dat Harry niet echt zo veel zin heeft om te dansen maar ja. Dat zou jij ook niet echt hebben. De muziek begint en je ziet dat Kruml en Hermelien gewoon bijna over de vloer zweven. ‘Dat moet je pas kunnen als jongen, zo dansen als Kruml’ hoor je naast je. Je draait je om en ziet George staan. ‘Weet jij waar Ron is?’ vraag je aan George. ‘Naast je’ je draait je naar de andere kant en ziet dat Ron zijn ogen op Kruml en Hermelien gebrand zijn. ‘Jaloers broertje’ vraag je. ‘Waarom zou ik dat moeten zijn’ antwoord Ron terug met opeen geklemde kaken. Na een tijdje ging professor Perkamentus ook op de dansvloer. En daarna ging bijna iedereen de dansvloer op. Dus jij en Angelique ook. Na een tijdje gaan jullie even iets halen om te drinken, zoals de meeste alleen Hermelien en Kruml en nog een paar mensen stonden op de dansvloer nog. En dan ineens word de deur van de grote zaal open geduwd. En kwam er een meisje naar binnen, haar zwarte haren danste heen en weer rond haar gezicht dat nog al op onweer stond, maar toch was ze prachtig. En ze stapte kwaad in de richting van Kruml. ‘Dat zal zijn vriendin zijn’ hoorde je George zeggen. En Ron hoorde je gniffelen. ‘Klootzak’ schreeuwde het meisje, Kruml keek haar aan. ‘Wat doe jij hier, je moest op het schip blijven’ zei Kruml rustig tegen het meisje. ‘Verdomme klootzak zeg waar je hem gedaan hebt’ schreeuwt ze tegen Kruml. ‘Hanne kalmeer’ ‘Nee vergeet niet vooraleer jij zegt waar het is’ schreeuwt het meisje dat Hanna schijnt te heten. Ineens komt er een tweede meisje de zaal in lopen. Deze keer was het een meisje met ook zwart haar met daar oranje n bruin en wit/licht geel achtig in. ‘Hann kom nu mee, je zult hem gewoon ergens fout gelegd hebben’ zegt ze. ‘Nee dat kan niet’ en Hanna draait zich fel om ‘hij heeft hem geleend en er niks van gezegd en hem kwijt geraakt, kom aan Linn dat is toch niet normaal’ ‘Nee dat is niet lief van hem, maar komaan Hann wees redelijk, het is een kerstbal en je stormt hier binnen, die stomme bezem kan toch tot morgen wachten’ zegt dat meisje. ‘Een bezem ik dacht echt dat het Krumls vriendin was’ hoor je George in je oor zeggen. ‘Maar een stomme bezem, Linda, het is een vuurflits en ik heb hem gekregen van Jelle’ zegt ze woedend. ‘Zo te zien heeft ze wel een lief’ hoor je Ron naast je zeggen. Er knapt iets in je, wel een lief. ‘Zusje ik koop er wel een nieuwe’ ‘Nee ik wil die hebben, de gene die ik van Jelle heb gekregen, en nee het was zijn laatste cadeau voor mij, voor hij stierf’. Ineens tikt er iemand op haar schouder.

Uitleg nieuwe personages:

Hanna ~
Hey, ik ben dus Hanna Krumel
En jah ik ben ben het zusje van Viktor Krumel de oh zo bekende zoeker. Maar dat kan me echt niks schelen. Omdat mijn broer naar Zweinstein moet voor het tovertoernooi of zo iets moet ik dus mee. Oke een beetje saai maar mijn bf is mee Linda noemt ze.
Maar ik moet weg, ik ga zwerkbal spelen, positie drijven btw
Chiao <3

Linda ~
Jah jah Linda hier
Jah ik ben dus Linda, Linda Blumboten
Ik ben even oud als Laura, en waarschijnlijk heeft ze niet gezegd hoe oud dat dat is dus 17. Samen met haar en haar broer en zijn school ben ik op Zweinstein voor dat ene toernooi, wedden dat Laura ook niet weet hoe het noemt?? Maar jah ik ga nu met Laura een potje zwerkbal spelen, en natuurlijk ook met andere, voor mij positie jager
Bye <33

Reageer (3)

  • Branwen

    Supertjes (yeah) _O_ Snel verder gaan!!!! xD

    xxx B(K)

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    SnelVerder gaan he, Laura

    1 decennium geleden
  • magiclove

    kei goed!
    snel verdergaan plz!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen