Oh mijn quiz is 11 keer gemaakt, dus zo slecht zal hij niet zijn

StukjeVorige:
Ik keek George aan en hij mij, en niet veel later waren we een soort van aan het vechten en iedereen stond in een kring rond ons heen en riep: ‘ vechten, vechten ‘. Ze hielden ineens op, tja waarom denk je. Kruml kwam binnen en liep naar de vuurbeker en niet veel later lag zijn naam in de vuurbeker. Als hij zich omdraaide zag ik dat hij eerst naar Hermelien keek, maar volgens mij ben ik de enigste die dat opgemerkt heeft. Dan ging ie terug naar zijn vrienden en niet veel later zijn alle leerlingen van de Klammfels buiten. George en ik gingen dan ook maar, naar Mvr. Plijsters, want tja zo konden we niet blijven rond lopen he, met een baard en oud en grijs.

Fred Wemel ~

Ik hou op met schrijven en steek mijn dagboek terug weg met de gedachten: dat was wel genoeg geschreven voor vandaag. Ik ga nog even in de leerlingenkamer kijken of er nog mensen zijn waar ik wil mee praten of zo. Als ik beneden ben merk ik dat de meeste met iets anders bezig zijn, dus dan beslis ik maar om in mijn bed te kruipen.

TIJDSPRONG BEKENDMAKING VAN DE KAMPIOENEN

Ik zit naast mijn twin in de grote zaal en kijk onder tussen rond, naar meisjes en naar de jongens van de andere scholen. Ik ben ze eigenlijk aan het observeren, met in mijn achterhoofd de gedachte: ‘wie van hun zou het worden’ een grote vraag eigenlijk. Nadat ons eten op is, staan Perkamentus op en niet veel later is heel de grote zaal muisstil. ‘Het moment waar bijna iedereen op gewacht is gaat direct aan breken’ daarmee begint Perkamentus ‘ja ik weet het jullie zijn allemaal heel zenuwachtig vooral de gene die hun naam in de vuurbeker gedaan hebben’ en hij tovert een glimlach op zijn gezicht.
Na een tijdje zijn de 3 kampioenen gekozen: voor de Beauxbatons: Fleur Delacour, voor de Klammfels: Viktor Kruml en voor Zweinstein: Carlo Kannewasser. Ze zijn alle drie al naar achter. Ineens begint de vuurbeker raar te doen en niet veel later komt er nog een briefje uit. Perkamentus vang het op en bekijkt het, niet veel later is de glimlach die hij daarnet op zijn gezicht toverde weg en in de plaats komt er een boze maar toch bezorgde blik op zijn gezicht. ‘Harry Potter, kom naar hier’ zegt Perkamentus.

Harry, ik kan het me nog altijd niet voorstellen dat hij zijn naam er in gekregen heeft maar ja, nu heeft grifendor ook een kampioen, allee hij zei daarnet dat hij mee moest doen. Dus dat is wel iets goed, alleen Ron kan het niet geloven dat Harry mee doet en is nu kwaad op Harry, dat is dus een minpunt. Een groot minpunt, want ik heb van iemand gehoord dat je als je mee doet aan het toverschool toernooi het best veel steun hebt, en dan vooral van je vrienden. Maar genoeg gelult, ik ben moe. Dus tot de volgende.

TIJDSPRONG EERSTE OPDRACHT

Vandaag is het dus zover, de eerste opdracht. George en ik zijn een soort van geld aan het inzamelen, maar op een andere manier dan je denkt. We laten iedereen wedden, en daardoor maken we wel winst. Want tja nu we als ons geld zijn kwijt geraakt aan Ludo Bazuyn. Maar ja dat heb ik je al wel gezegd, of beter gezegd dat heb ik al wel geschreven. Maar dus het is vandaag de eerste opdracht, eigenlijk hoop ik dat Harry eerst word, maar hij is wel de jongste. Maar hij heeft al wel het meeste door staan volgens mij, ik bedoel de dingen die Harry heeft mee gemaakt heeft Carlo niet mee gemaakt en volgens mij Fleur en Kruml ook niet dus duimen maar voor Harry, dat hij de eer van Grifendor hoog houd.

Reageer (4)

  • Branwen

    Jep Harry houdt de eer wel hoog :P Egt een sprquiz! Snel verder!

    xxx B(K)

    1 decennium geleden
  • Dreamcatcher

    nu is annelies slim hea xD

    najaah, heel mooi hoor !

    1 decennium geleden
  • magiclove

    kei goed!
    en trouwens bedankt om me te waarschuwen!
    ik hoop dat je snel verdergaat!(yeah)_O_(dance)(Y)

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    Goeie Laura!!

    Snel Verder gaan he, want I (H) your Quizzjes ook heel hard!
    En Die van Fietje OOk (aangezien dit ook haar acount is he *voelt zich slim*(A)

    Dus je weet eht he, Snle Verder gaan he, en Fred is zo'n Sgattje, en angezien ze een tweeling zijn maakt t ni uit oer wie da k t zeg, want ze zijn toch t zelfde (oke Oliver is een paar cm groter, sow what)

    X; Liesje

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen