Tnkx voor de reacties

Noah

De volgende morgen was Ibrahim al naar de training. Ik had besloten om een dagje strand er van te gaan maken alleen of met Sophia als die zin had. Ik pakte mijn fiets en fietste naar Sophia, `Heeey Sophiaaa` riep ik keihard `Heey` riep ze lachend terug, en ze stapte uit haar auto `Ga je weg?` `ik wilde net naar jou toe komen maar jij komt sportief op de fiets goed van jou` `haha ja ben een echte Nederlander, Maar ga je mee naar het strand?` `ja leuk dan trek ik mijn bikini even snel aan en pak even mijn spullen.` `zet je fiets maar in de garage` zij Sophia toen ze terugkwam, `hoezo het is 5 minuten fietsen naar het strand, spring maar achterop gooi je tas maar voorop` aangezien ik een echte Hollandse fiets heb met een houten kist met delfsblauwen figuren er op kon daar alles makkelijk in. Onderweg kwamen we nog een aantal fotografen tegen. `Dat worden mooie foto's` zij ik lachend tegen Sophia `ja inderdaad we zien er nu net uit alsof we geen geld hebben` `Nauw deze fiets was anders aardig duur hoor.` In een lollige bui liepen we het strand op en legde onze handdoeken uit. Zin om te zwemmen hadden we niet dus werd het lekker zonnen. `Hoe zit het nu met jou en Daaf?` `Ja goed hoor, ik heb echt het gevoel dat wij samen oud gaan worden, we horen echt bij elkaar` antwoordde ze dromerig. `En jij en Ibi?` `haha nog beter ik heb sinds gisteren officieel een relatie met hem, deze ring heb ik gekregen.` Zo ging de dag nog best snel voorbij, ik glimlachte om Sophia die in haar hoofd al bij haar bruiloft was terwijl ze nog niet gevraagd is.

Ibrahim

Na een lange dag stapte ik in de auto naar huis, het was erg gezellig geweest met de jongens maar nu verlangde ik wel naar Noah. Ik parkeerde de auto en liep naar binnen, waar Noah op de bank tv lag te kijken, `Hey schatje` en ik ging boven op haar liggen ik streelde wat haar uit haar gezicht en drukte mijn lippen op haar perfecte lippen, met mijn tong likte ik over lippen en meteen werd ik toegelaten, verlangend begon ik kusjes in haar nek te zetten en liet ik mijn handen onder haar shirtje gaan, `ik kan het nog niet ibi` zij ze zachtjes,`sorry` ze leek nu wel een klein meisje wat bang was om iets fout te zeggen. `ehj dat maakt toch niet uit joh` en ik gaf haar een zacht kusje op haar mond. `echt niet?` Nee natuurlijk niet No. ik draaide om en nam haar stevig in mijn armen. `jij moet maar aangeven wanneer je wilt hoor lieverd, ik kan wel wachten` en kuste haar weer liefdevol op haar mond. Natuurlijk vond ik het wel jammer maar ik kon het ook wel begrijpen. En sex moet iets moois zijn niet iets wat van je verwacht word en dan vind ik dat je beter maar kan wachten, al duurt het nog een jaar. Ik wacht.


reactie (flower)

Reageer (3)

  • XbutterflyXX

    wat lief.
    tuurlijk ben ik al bij de bruiloft en de pracht kinderen alleen moeten die er nog uit vloepen haha snel verder

    1 decennium geleden
  • Navygirl

    Snel verder<33

    xoxo

    1 decennium geleden
  • QueenMary

    prachtiig <3

    maar het moet wel snel gebeuren hoor _O_

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen