Foto bij WS ~ 70

(Nyree)

Ik sleurde Gustav mee de trap af en ging op het geluid af. Bill stak zijn handen hebberig naar me uit. Ik liet me naast hem neerzakken en legde mijn hoofd in zijn schoot. Zo lagen we ook meestal naar tv te kijken en dan kon hij wel de hele avond mijn haar vlechten. Hij legde zijn wijsvinger en duim langs mijn mondhoeken en duwde ze omhoog in een geforceerde glimlach. Ik schoot luid in de lach en duwde zijn hand van mijn gezicht.

Ik trok mijn been op en liet het andere over de leuning hangen. Gustav kriebelde aan mijn voet in het voorbij komen. Hij ging naast Tom zitten die wat op zijn gitaar aan het tokkelen was. Garçcia sprong in de zetel en ging met zijn twee voorste poten op me staan. “Hey daar kleine man, wil je een kusje?” vroeg ik lachend en nam zijn kop tussen mijn handen. Bill lachte luid toen ik overdreven mijn lippen tuitte. Mijn gespikkelde vriend bracht zijn kop naar me toe en likte langs mijn wangen. Hij sprong terug van me af en ging in het kleine stukje overgebleven sofa naast Bill liggen.

“Wauw, dat was me een smakkerd,” lachte ik en wreef mijn wang schoon. Bill lachte en woelde door mijn haar. Ik zuchtte. Wat vond hij daar zo leuk aan? “Je weet dat ik dat haat,” mompelde ik en keek hem dodelijk aan. Hij lachte. “Tuurlijk weet ik dat,” knipoogde hij. Ik tikte tegen zijn hoofd en nog voor ik mijn arm terug had genomen kreeg ik er al een terug. Ik porde in zijn maag en zo ging het nog wel even door tot we het beiden beu waren en stopten met het kleine kind uit te hangen.

"Weet je waar ik al de hele dag mee in mijn hoofd zit? Gisteren had ik naar jullie eerste demo geluisterd van Devillish en sindsdien zit ik met dit in in mijn hoofd!" Bill keek me afwachtend aan toen ik mijn keel schraapte. Ik verwachtte me er al aan dat hij in de lach zou schieten. Ik kon absoluut niet zingen.

"Schönes Mädchen aus dem All, Du und ich mit Überschall. Im Ufo durch die Nacht. Schönes Mädchen aus dem All, Du und ich im freien Fall. Auf Venus aufgewacht Ahhhhhh, Mädchen aus dem All. Ahhhhhh, Mädchen aus dem All" Bill was spontaan beginnen meezingen en Tom had de akkoorden terug gevonden. Mijn armen zwaaiden op het ritme van het liedje door de lucht & even, heel even voelde het alsof we weer dertien waren.

---
Ta daaaa :'D Een nieuw deel!
Speciaal voor jullie ='D
Reactiiies? Kudo's??? <3

Reageer (8)

  • Assje

    Speciaal voor ons?! Omg das zo lief van jou =D

    Je verhaal is echt super!! (Y)
    Ga je snel verder bitte? (flower)
    (H) (K)
    -xxx-

    1 decennium geleden
  • SilverSoul

    Aaaw vet lief! <3
    Dat liedje is zo leuk ^-^

    Xxx <3

    1 decennium geleden
  • Niallene

    Aaah super leuk!
    Snel verder! <3

    1 decennium geleden
  • xLeutjeWicht

    jeeeuj!leuk!
    snel verder!!!(H)(K)

    1 decennium geleden
  • Billschicka

    hmm, in mijn mailbox staan er nu 3 berichten "EVO heeft een nieuw hoofdstuk geschreven" en het blijkt drie keer hetzelfde te zijnxDquizlet flipt een beetje geloof ikxD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen