Foto bij WS ~ 69

(Nyree)

“Je haat het hé?” Hij sloeg zijn armen om mijn middel en drukte een zoen in mijn nek. Ik liet mijn hoofd naar achter op zijn schouder vallen. “Nee hoor, ik vind het geweldig dat mijn twee beste vrienden naar de andere kant van de wereld verhuizen. Het gaat prima met me,” mompelde ik in zijn hals. “Sarcasme past niet bij je Nyr,” “Ik weet het, het klinkt gewoon veel cooler” mompelde ik half lachend, half niet wetend hoe ik me nu precies moest gedragen.

“Begrijp me niet verkeerd, ik vind het geweldig dat jij hier blijft voor me en dan kan ik bij je intrekken en alles zal een plekje krijgen, maar het is gewoon…” Ik draaide me om en verborg me in zijn armen. “Ik zal ze zo missen,” “Ik weet het schat, maar we kunnen toch langs gaan en…” Ik stemde met hem in nog voor hij uitgesproken was, maar ik begreep wat hij bedoelde. Ik grabbelde wat T-shirt bij elkaar en drukte een kus op zijn mondhoek. Hij gromde in mijn oor en trok me dicht tegen zich aan.


---
What do you think (': ?
Ik heb het eerste hoofdstuk van
'If this was a movie, you'd be here by now ft. Tom Kaulitz'
geactiveerd :D
Take a look and Abbo (:
http://www.quizlet.nl/stories/49263/if-this-was-a-movie-youd-be-here-by-now-ft-tom-kaulitz/<3<3

Reageer (7)

  • Niallene

    cuteeee! :3
    Snel verder! <33

    1 decennium geleden
  • ProudAlien

    awww, lieefff <3
    snel verder
    ik ga ffkes die link bekijken
    x'

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen