Foto bij WS ~ 68

(Nyree)

Iedereen zat blijkbaar op ons te wachten in de woonkamer. Simone, Gordon, Georg en de tweeling natuurlijk. Ik ging naast Georg zitten en lachte toen hun kleinste hond op mijn schoot sprong. Ik aaide over zijn kop en kriebelde achter zijn oortjes. Gustav ging op de armleuning zitten en sloeg zijn arm om mijn schouder.

“We moeten iets vertellen,” begon Tom en keek de kamer rond. Iedereen knikte en keek me voorzichtig aan. Ik zag het al. Ik leek hier weer de enige die nog van niets wist.

“We gaan naar L.A. bij David,” Zonder enige controle begon ik te glimlachen. Tom en Bill begonnen ook te glimlachen toen ze zagen dat ik dat deed. “Wauw, L.A.! Gaan jullie touren?” vroeg ik opgewonden en porde in Georg zijn zij. Hij keek me kort aan en grijnsde. Een antwoord kreeg ik niet. “We gaan er aan ons nieuw album werken,” “& hoe lang gaat dat duren? Twee maanden?” gokte ik.

Iedereen staarde elkaar aan, maar niemand durfde naar mij kijken. Jezus, ik voelde slecht nieuws aankomen. “Het zit zo Nyree, we hebben echt nog niets voor het album. Het is echt de bedoeling dat we er daar aan werken. Echt alles,”

Ik durfde niet vragen voor hoe lang ze echt gingen. “Maar jullie hebben superlang aan Humanoid gewerkt dus dan…” Mijn stem kraakte, omdat ik de rest niet durfde uitspreken. “Het wordt meer dan een jaar Nyr,” “Dat is wel wat langer dan ik me voorstelde,” mompelde ik en krapte in mijn haar.

“We verplichten je niet om mee te gaan. Georg en Gustav blijven in Duitsland. Aan jou de keuze,” “Dus jullie laten me kiezen tussen jullie en Gustav?” Ze durfden niet eens ja te zeggen. “Ik moet even wat drinken,” Ik stond op en ging naar de keuken.

Ik kon heel wat redenen bedenken om hier te blijven en de enige reden die ik had om naar L.A. te gaan was dat ik het nooit zo lang zou uithouden zonder hen. Het leek wel alsof al die andere redenen samen daar niet eens tegenop konden.

Kom op Nyree, hak die knoop nou eens door! Vastberaden ging ik de keuken uit en ging terug tussen Georg en Gustav zitten. “Ik blijf hier, sorry jongens.”

---
Ok, how stupid can you be?
Ik had per ongeluk dit deel geactiveerd in plaats van het vorige. Dus dat wil zeggen dat hier nog drie delen voor komen! SORRY, maar u hebben jullie wel mooi vier delen van mij cadeau gekregen ;D <3

PS: Ik ben een nieuwe Story begonnen, je vind hem op mijn profiel :D
Hij heeft If this was a movie, you'd be here by now ft. Tom Kaulitz.
Ik heb nog geen hoofdstukken geactiveerd,
maar neem alvast een abo (':

Reageer (5)

  • Assje

    :S Moest ik haar zijn zou ik om de X aantal maanden naar LA gaan, want ik denk dat ze het anders heel moeilijk zou hebben.. :X
    Je schijft écht PRACHTIG!!! <3 :)
    En je verhaal is ook echt SUPER mooi!! (Y) :)
    En hoe je dingen kunt uitdrukken..echt chic ze! Ik zou dat niet kunnen ;)
    Ga je snel verder alsjeblief? (flower)
    (H) (K)
    -xxx-

    1 decennium geleden
  • SilverSoul

    Schnell verder!

    Xxx <3

    1 decennium geleden
  • NaomiLove

    jij bent egt gemeen voor haar
    een moeilijke keuze
    snel weer verder
    ben benieuwd hoe ze gaan reageren

    1 decennium geleden
  • Niallene

    Ahw, dat is echt een moeilijke keuze! ;o
    Ergens snap ik wel waarom ze niet mee gaat. Ze heeft net alles een plekje gegeven & ook nog eens liefde gevonden, en dan zou ze nu ineens weer alles achter moeten laten en hals over de kop vertrekken naar weer een nieuwe omgeving.
    Maar aan de andere kant, de tweeling is haar wel heel dierbaar.
    Snel verder! <3

    1 decennium geleden
  • ProudAlien

    Damn!
    Moeilijke keuze!
    Maar waarom gaat ze niet mee?
    Ze kan toch niet zonder ze,
    Toen haar vader haar ontvoerde had ze toch ook bijna geen leven zonder ze? waarom heeft ze niet gewoon voor mee naar LA gaan gekozen.
    Dt is toch gaaf!
    Wel leuk geschreven hoor!
    Snel verder <3
    x'

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen