Saai hoofdstuk ;$

happy easter (:

Justin p.o.v
Ik had net opgehangen omdat ik zo weg moest, anders hadden we nog lang aan de telefoon kunnen blijven. "Justin, ben je klaar" klonk de stem van mijn moeder. "ja" ik liep de hotelkamer uit. "over een paar dagen zijn we toch in de buurt van Stratford?" vroeg ik. Ze knikte. "kan ik dan niet naar Denise toe?" "nee Justin, als we daar in de buurt zijn dan heb je het veelte druk, misschien dat als je nog wat tijd over houd, dan misschien, maar dan moeten we nog even kijken" zei ze. We liepen naar de rest toe. "klaar?" ik knikte. We liepen naar de trap. Hoe dichterbij we bij de uitgang kwamen hoe meer geschreeuw we hoorden. We liepen naar buiten, ik deelde wat handtekeningen uit en ging op de foto met wat meisjes, toen we eindelijk in de auto zaten zuchtte ik. "wat is er?" vroeg mijn moeder. "niks, alleen kunnen we Denise niet eerder ophalen?" vroeg ik hoopvol. "nee" zei Scooter. "waarom niet?" "daarom niet Justin" bemoeide mijn moeder zich ermee. Ik zuchtte. Wat zal Denise nu aan het doen zijn? Ik pakte mijn telefoon uit mijn broekzak.
Ontvanger: Denise
Hee Shawty, wat ben je aan het doen? xx<3

ik kreeg niet veel later een bericht terug.
Afzender: Denise
Wat leuk dat je mijn Shawty noemt, maar Denise probeert haar telefoon terug te pakken. xx Ryan

Ik begon te lachen, xx Ryan, soms snapte ik niet waarom hij mijn vriend was.
Ontvanger: Denise
Doe niet zielig Ry, geef gewoon haar telefoon terug.

ik was de enige die haar telefoon mocht afpakken, alleen na de laatste keer dat ik dat deed moest ze wel een nieuwe..
Afzender: Denise
ik heb hem weer terug (:. xx<33

"Justin, we zijn er, doe je je telefoon weg" zei Scooter. ik knikte en stopte mijn telefoon terug in mijn broekzak.

Reageer (2)

  • xUNICORNx

    Ach So Zielig Voor justin Dat Hij Niet Weet Dat Denise Over 3 Dagen KomtxDLove You'r Story!(K)

    Snel Verder!(flower)

    1 decennium geleden
  • JBisthebest

    OMB, iloveyourstory(H)(H)
    ik heet ook Denise : D


    JUSTIN BIEBER IS THE BEST (H)

    ga verder alsjeblieft(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen