Mijn fantasie over het einde van De Aarde.

We weten allemaal wanneer De Aarde is ontstaan. Maar wanneer en hoe zal zijn bestaan beëindigen? Op die vraag heb ik een zelf verzonnen antwoord. Misschien ben je het er niet mee eens, of heb je zelf heel andere ideeën, dat maakt niet uit. Iedereen heeft ten slotte zijn eigen fantasieën, geloven en verhalen.

Het is 19 maart, 3026. De Aarde heeft al heel veel revoluties ondergaan. Alleen niemand weet wat er nu uiteindelijk gaat gebeuren. Wat we wél weten, is dat de aarde een stuk omlaag is gegaan. De aarde licht nu onder de zon. De Maan draait niet meer bij de aarde en 's nachts, is De Aarde zelf een lichtbron. Hoe dat is gekomen? Japan heeft veel nieuwe ontwikkelingen begaan. De robot-technologie is geslaagd, en werknemers zijn verwisseld met deze ultra-dynamische robots. Er heerst vrede op Aarde, maar hoe lang gaat dat nu nog duren? Het Zuid-Amerika dat wij nu kennen, bestaat niet meer. Het is nu de Balili Oceaan. Kernbommen vernietigden het gehele continent. Vier wereldoorlogen zijn verstreken, waarvan twee die wij nog kennen.

De derde wereldoorlog, was tussen Amerika en Noord-Korea. Noord-Korea dreigden bommen op Amerika af te vuren, waarop Amerika erg boos terug reageerde. Deze strijd is (natuurlijk) gewonnen door Amerika, maar heel de staat Colorado bestaat niet meer. Dit is een diepe zandvlakte geworden.

De vierde (wereld)oorlog ging tussen België en Luxemburg. Deze was trouwens erg snel voorbij. Er was een klein meningsverschil over de taal en cultuur.

Maar nu is het aangebroken. Het noodlot slaat toe. Door al die bommen en mensen plus de Co2 uitstoot, wordt de wereld te "zwaar" voor zichzelf, en zakt naar beneden. Met een enorme snelheid stort De Aarde de diepte in. Vlammen slaan om De Aarde en Er vinden explosies plaats. Mensen sterven, en De Aarde valt eindeloos de diepte in...

Reageer (2)

  • PsychoxDoll

    Hmm klinkt heel interessant!
    Klinkt ook logisch.. De aarde krijgt veel teveel last van ons mensheid ;p
    En dit meen ik serieus hoor, wij plukken de aarde helemaal leeg,en we roeien ons zelf nog eens uit.

    1 decennium geleden
  • Route666

    Wow! Ekt mooi man. Ik had ook eens een droom dat de wereld verging, of ja, heel vaak. Ik ga daar ook een story over maken (yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen