zooooo knap.(het plaatje he)
een goede vriend was pas jaarig dus ik plaats hem ook in het verhaal als cadeautje.
vinden jullie toch niet erg he.
ik was inspiratieloss dus het duurde lang voordat ik hem af had.
sorry

Yuuki POV.
Ik sla Tadase in zijn gezicht, omdat hij de hele tijd naar de borsten van Amu zat te staren.
Pervert, dat doe je toch niet. Het drong niet tot hem door.
Hé is dat niet die broer van Nadeshiko en ik wees naar een jongen met blauw/zwart haar.
Hij is best knap'zwijmel'.
De nioeuwe jongen liep naar ons toe. ??:' Hoi ik ben Nagihiko. En wie ben jij.' OMG hij vroeg wie ik was. Ik ben Yuuki leuk je te ontmoeten.:D
Nagihiko:'Eens gelijk. Dus jij bent het meisje waar mijn zusje het over had. Ze vond het jammer dat ze je niet kon helpen, maar nu kan ik je redden. Is dat niet leuker dat zegt hij met een raar lachje.'
Ik weet het niet? Je lijkt me wel heel aardig en iemand met wie je kan praten. Stil er komt iemand aan. ?:' He, Yuuki hoe gaat het met je? Heb je trouwens zin om vanavond naar mijn verjaardag te komen?' jahoor Jasper ik zou het graag willen, maar kan niet. Sorry volgende keer komt beter uit. Ik kom je cadeautje van de week wel brengen. Sorry, tot morgen.
Ikuto:' Yuuki waarom probeer je niet contact te leggen met die mystirieuze jongen. Als het je lukt natuurlijk.' Zonder dat ik wat deed verscheen die jongen opeens voor mijn gezicht. WAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.
Wat doe jij hier ? Icgijo:'Jou beschermen wat dacht je anders. Wat is dat EBRYO ding eigenlijk waar je het over had ?( hij was zo met zijn hoofd bij haar dat hij niet goed naar Kaname luisterde)' dat is een hartei dat al je wensen uitlaat komen, maar degene wie dit ei bezit verliest dan wel zijn mooiste eigenschappen. Zo goed vroeg je met je liefst glimlach.
Nagihiko:' Zullen we gaan ik moet optijd thuis zijn om Nadeshiko te bellen( dus niet ).' Ja laten we gaan. Ichijo kan ik even met je praten, maar voor ik het merkte was iedereen weg ( behalve Ichijo, want je stond nu in zijn dimensie ). Waar zijn we / Ichijo:'We zijn in.....

Reageer (1)

  • Greyness

    coeall! snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen