Foto bij 23

Ik denk niet dat mijn verhaal nog zo leuk iss...??

We stapten allebei in, na een tijdje stopte hij de auto.
‘Huh? Waar zijn we nou?’ ‘Haha, ik wist niet dat je zo nieuwsgierig was selena’ hij pakte mijn hand vast en samen liepen we ergens heen ‘Waar breng je mij nou heen ontvoerder?’ ‘Hahahahaha je ziet het vanzelf wel’ ‘Pff…’ We kwamen uiteindelijk op een groot grasveld ‘Justin, wat doen we hier?’ ‘Sstt…’ We liepen over het grasveld, ik zag er iets liggen op de grond, maar ik kon niet zien wat het was, er stond een picknick mand naast. We stopten voor iets, ik keek justin verbaasd aan ‘Heb je hoogtevrees?’ vroeg hij me ‘uhh…nee hoezo?’ ‘mooi’ hij floot op zijn vingers en het ding bewoog, toen het helemaal klaar was zag ik het, het was een luchtballon! ‘Justin, wat ga je hiermee doen?’ ‘haha, wat gaan WIJ ermee doen, nou dat is duidelijk, we gaan de lucht in met een luchtballon’ ‘Wat?!’ ‘Je vond het toch zo vervelend met al die paparazzi’s, nou in de lucht zijn er geen paparazzi’s en zijn we helemaal alleen’ zei hij met een glinstering in zijn ogen ‘ww..a..wat, zo bedoelde ik het ook weer niet’ ‘haha, rustig maar shawty, ik ben bij je’ er kwam een man aanlopen. ‘Heey justin’ ‘Heey oscar!’ hij gaf hem een (mannelijke)knuffel, blijkbaar kende ze elkaar. ‘Ga je me niet voorstellen aan deze mooie dame die je mee hebt genomen?’ ‘haha, Oscar dit is Selena, Selena dit is Oscar, mijn neef’ zei hij terwijl z’n arm om mijn middel sloeg en me naar zich toe trok ‘Aangenaam oscar’ zei ik beleefd terwijl ik mijn hand uitstak, hij deed hetzelfde ‘Hmm..justin, wat zijn jullie van elkaar?’ Justin keek me eerst aan voordat hij wat zei. ‘Selena is hopelijk zometeen mijn vriendinnetje’ Ik werd helemaal rood toen hij dat zei. Na een gesprekje besloten we maar te gaan. De ballon was al een beetje van de grond af. Justin ging er eerst in staan en hielp mij daarna d’r in. Er lag een deken en een picknickmand in de ballon. Nadat we afscheid hadden genomen van Oscar, steeg de ballon omhoog. Ik keek bang over het randje mee, totdat ik bijna niks meer van Oscar zag. Ik voelde 2 handen zich om mij heen sluiten, het was justin, hij rustte met zijn kin op mijn schouder ‘Mooi he?’ mompelde hij ‘hmm..’ We keken samen naar ehmm…Jah,wat er te zien was. ‘Selena?’ ‘hmm?’ ‘Would you like to be my girlfriend?’ zei hij zachtjes maar toch hoorbaar. Ik nam diep adem en zei toen ‘I would love to’. Hij draaide me langzaam om en drukte zichzelf tegen mij aan, hij keek me diep in m’n ogen aan en drukte daarna zachtjes zijn lippen op de mijne…

Reageer (2)

  • Smexy

    AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHWWWWWWWWWWWWWWWW

    Je verhaal is helemaal te gek..

    I'm in love... (H)

    GO ON!! (flower)

    1 decennium geleden
  • Sackoo

    Het verhaal is nog steeds awesome:D
    Hoe kom jij er nu op dat het niet meer leuk is:8

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen