Sixty-six
@Maritt Overbeek
"Mam ik heb al een tijdje niet gesurft, en over 2 dagen is weer een selectie training, en als ik dus niet goed presteer moet ik een niveau lager, en kan ik dus niet met het hoogste niveau meedoen bij het toernooi." ratel ik maar achter elkaar door. Buiten adem kijk ik mijn moeder hoopvol aan. "Haha doe rustig Maritt. Wat probeer je me hier mee duidelijk te maken?" Net of ze niet begrijpt wat ik met dit verhaal bedoeld doet Kate uitdagend haar schoenen uit. "Mam, mag ik alsje alsje alsjeblieft nog even surfen nu?" vraag ik met een lief stemmetje, en smekend ga ik voor mijn moeder staan. "Oké dan, maar je mag niet alleen, dus dan moet je even langs iemand die ook kan surfen." Blij spring ik in de lucht en ren naar boven om me om te kleden. Binnen 5 minuten sta ik weer beneden met mijn surf spullen bij de hand. "Doei mam, ik ben over anderhalf uur terug!" Ik geef mijn moeder een zoen, en loop naar buiten. Wie zal ik ophalen om nog even te surfen? Dean of Elisa of Amy.. Ja Amy en Elisa zijn 2 meiden uit mijn trainings groepje. Wij zijn met z'n drietjes de enige meiden, en we kunnen het heel goed met elkaar vinden. Ik besluit Amy en Elisa allebei op te halen en loop eerst richting het huis van Amy. Eenmaal voor de deur, bel ik aan en de moeder van Amy doet open. "Hé Maritt! Wat leuk je weer eens te zien! Jij komt zeker voor Amy?" "Hallo, ja leuk u ook weer een keer te zien! Ja, ik kom voor Amy. Ik wilde nog even met haar surfen want over 2 dagen is alweer de selectie training." Met mijn surfbord een beetje onhandig naast me wacht ik af wat haar moeder gaat zeggen. "Ik zal haar even roepen. AMY, MARITT STAAT VOOR DE DEUR!" Met een hoop kabaal hoor ik iemand de trap af komen. Uiteindelijk staat Amy met een beetje warrig haar voor me. "Haha, wat heb je nou weer gedaan?" vraag ik lachend. "Ja, broertjes hé." zegt ze grinnikend terug en ze merkt al dat ik wil surfen met haar. "Ik haal even mijn surf spullen. Be right back!"
JULLIE ZIJN SUPEEEER! Yaaay<3 Ik stond bijna heel de dag in de top 5! WOUW IK HOUD VAN JULLIE! Als ik iets kan doen, tell me in a reaction (:
Reageer (6)
Omg ga snel veder ik kan niet tegen als ik een story niet veder kan lezen
1 decennium geledenFURTHEEEER! <- Is dat een woord? Vast wel
1 decennium geledenverdeer!
1 decennium geledenomgomg snel verder(L)
1 decennium geledenAmy en Elisa, 2 nieuwe personen!
1 decennium geledenLeuk!
Snel verdeeeeer! x