i can't be your favorite girl, Justin
^lees ook mijn story samen met celinexJB

Denise p.o.v
Zoals Justin al had gezegt belde Scooter die avond nog. "hallo met Denise" nam ik vrolijk op. "hallo Denise, met Scooter" hoorde ik de stem van Scooter aan de andere kant. "hee Scooter" "ik denk dat Justin je al verteld heeft, over wat we willen doen?" ik knikte maar bedacht dat hij dat niet kon zien. "ja" "mooi, Justin denkt dat je over 3 weken pas komt, maar we willen je eigenlijk eerder laten komen" "wanneer dan?" "over 4 dagen al, want over 4 dagen zijn we in de buurt, en als je nog 3 weken moest wachten dan zou je gelijk mee gaan naar Europa, maar misschien vind je het leuker om nog mee in Amerika te reizen" "oke, klinkt goed" "dan halen we je over 4 dagen op, zeg nog niks tegen Justin, het moet een verrassing blijven" "oke, doei tot over 4 dagen" "tot over 4 dagen" zei hij en hij hing op. Over 4 dagen zal ik met Justin mee gaan reizen. Wat moest ik allemaal meenemen? ik liep de trap naar de zolder op en pakte mijn koffers. "lukt het?" vroeg Chaz toen ik met de koffers de trap af probeerde te komen. "nee" zei ik lachend. Chaz pakte een koffer aan en hielp me met de rest. "dankjewel" zei ik toen alle koffers in mijn kamer stonden. Wat voor kleding moest ik eigenlijk meenemen, winterkleding of zomerkleding? Ik besloot van allebei wat mee te nemen. Ik was al bijna klaar met alles in koffers te proppen, toen de deurbel ging. Ik rende de trap af en opende de deur. "Lauraa" riep ik en ik omhelsde haar. Laura zal 3 dagen komen, daarom begon ik alvast met inpakken zodat ik dat niet hoefde te doen terwijl Laura er was. "Denisee" zei ze lachend terug. We liepen naar binnen. in de keuken stond Chaz al klaar met drinken. Ik moest toch wel lachen, die twee vonden elkaar leuk maar wisten dat niet van elkaar. "hoe is het?" vroeg Chaz aan Laura. "goed, en met jou?" "ook goed" zei Chaz terug. "met mij gaat het ook goed, leuk dat jullie het vragen" zei ik lachend. "maar het gaat altijd goed met jou" zei Chaz. "daar heb je gelijk in" zei ik. "zullen we naar Ryan gaan?" vroeg Chaz. Ik knikte. We liepen naar buiten, richting Ryan.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen