Foto bij 5.0 Somebody to Love

©Bubbless

Justin Drew Bieber
Ariane zat mokkend achter in de limo. Je zou toch denken dat ze het gaaf zou vinden om mee te rijden, maar néé mevrouw moest weer zonodig achter het stuur. Ryan en Celine zaten de hele tijd aan elkaar te vlooien en Ariane, Chaz en ik. Staarde uit het raam. 'Zullen we uitgaan vanavond?' vroeg Ryan ineens. Ariane en Celine keken elkaar aan en begonnen te lachen. 'Wij komen nooit binnen.' hikte Celine. Ik keek haar beledigd aan, 'Wedden dat we binnenkomen?' vroeg ik. 'Sure.' 'Oké dan gaan we vanavond uit. Ariane en Celine haalde lachend hun schouders op. 'Dan wil ik nu naar huis, want ik ga dood op deze schoenen.' zeurde Ariane terwijl ze naar haar pumps wees. Stiekem vond ik dat ze het aan moest houden, maar zogauw ik die woorden zou uitspreken gooide ze ze zonder pardon uit het raam waarschijnlijk.

Nadat we Ryan, Chaz en Celine bij hun huis hadden afgezet, reed de limousine onze oprijlaan op. Of beter gezegt: Ariane's oprijlaan, ik voelde me nog steeds een beetje een vreemde in dit huis. Ariane kwam omhoog uit de stoel en wandelde naar de deur waarna ze een sleutel uit haar zak haalde. 'Ik ga eerst douchen oké?' vroeg ze, waarna ze meteen de trap op strompelde. Ik zuchtte, ik moest mijn haar nog goed doen voor we gingen stappen. Het zat echt rampzalig op dit moment. Ik woelde er een beetje doorheen en zette uit wanhoop toen mijn capuchon maar op en ging op mijn gemak de trap op en op Ariane haar bed zitten. Op de grond stond de ikea doos. 'Shit.' zuchtte ik en begon de doos uit te pakken. Verschillende schroefjes kwamen uit de doos en hier en daar vielen er stukken hout. Bah, ik kon absoluut niet klussen, daar had ik mensen voor. Chagerijnig ging ik op de grond liggen en staarde naar het plafond, waar een poster van Taylor Lautner zonder shirt hing. Ik trok mijn shirt een stukje omhoog en keek naar mijn eigen blokjes. Ze waren nog niet zo mooi als die van Taylor, maar dat komt vanzelf. 'Wel een internationale popster, maar een ikeabed in elkaar zetten is te moeilijk.' Lachtte Ariane, die de kamer binnenkwam met een handoek op haar hoofd en een ondergoedsetje aan. Ik hield mijn adem in en staarde naar de grond. 'Aye.' zei ik simpel, geen zin om neer haar omhoog te kijken. 'I wanna boom beng beng with your body yo.' klonk het ineens van haar mobiel. Ze bloosde en rende ernaar toe. 'YES!' Gilde ze. 'Wat?' 'Jesse heeft gereageerd op mijn smsje.' ik rolde met mijn ogen en stond op. 'Zet dit bed even in elkaar wil je?' en ging snel douchen.


Een beetje een tussen hoofdstuk..
KUDO KUDO KUDO IK WIL EEN UDO? ;D

Reageer (11)

  • JelenaB

    love it!

    1 decennium geleden
  • Wasilewski

    verdeeer! (H)

    1 decennium geleden
  • badgucci

    verder!(dance)

    1 decennium geleden
  • goldenn

    Snel verder <3

    1 decennium geleden
  • JeydonWale

    uhahaha ;3
    snel verder !
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen