@Justin Drew Bieber


"Ik ga nog even met Ryan, Chaz en Christian naar buiten oké?" roep ik naar mijn moeder die boven bezig is met de was. "Is goed jongen, maar wel voor 9 uur terug!" roept ze terug en met nog een mompelende oke loop ik naar buiten. Eenmaal buiten loop ik richting de afgesproken plek bij de ijs winkel. Rustig laat ik me op een bankje zakken en begroet een man die naast me zit. "Boe!" Geschrokken schiet ik van het bankje en achter me staat Chaz met een grijns van oor tot oor. "Bedankt dat je me een hartverzakking hebt bezorgd." zeg ik lacherig, en ik geef hem een boyshug. -You know, zo'n hug die jongens elkaar altijd geven (;- Als ik weer ga zitten merk ik dat de man weg is gegaan. "Kom zitten dude, ik kan er niet tegen als iemand zo voor me staat terwijl ik zit." Met een snelle beweging pak ik Chaz mij zijn arm en trek hem naast me op het bankje. "Daar heb je die eekhoorn!" roept Chaz zodat Christian het ook hoort. "Wat nou eekhoorn, zal ik je effe pakken dan!" roept Christian terug, en hij rent op Chaz af. Echt Chaz weer hea, met al die namen. Iedere keer noemt hij je weer anders. "What the.. Waar slaat dat nou weer op, een eekhoorn." zeg ik, en ik rol met m'n ogen. Als een gek rent Chaz rondjes om het bankje met Christian achter zich aan. Dan zie ik pas dat er achter me een meisje staat met blond haar en blauwe ogen. Verbaasd sta ik op en geef haar een hand. "Hee, ik ben Justin. Ben je hier met Christian gekomen ofzo?" "Haai, ik ben Jolanda. Ja, ik ben met Christian mee.. Ik ben z'n vriendin." Met een kleur op haar wang kijkt ze naar Christian. "Woooeeeeeeh, Christian, dit heb je me niet verteld!" roep ik joelend naar Christian die nog achter Chaz aan rent.

Lieve abo's en lezertjes, willen jullie misschien een abo worden van deze nieuwe story en hem gaan lezen? http://www.quizlet.nl/stories/48334/the-switch-featuring-justinbieber/ HEEEEL ERG BEDANKT! (flower) Loveee jullieeeee<3

Reageer (6)

  • HopexLove

    haha, dit heb je me niet verteld x)
    haha!
    Snel verder<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen