Foto bij Hoofdstuk 1

"Daar liep ik dan. Alleen, in het donker. Zoekend keek ik om me heen.
"Waar had hij dat stomme ding nou gegooid?" Ik kon het niet uitstaan dat Sterre haar zilveren geluks armband in de bossen had gegooid. Ik zuchtte: "Nouja, ik dacht dat ze mijn BFF was."
Ik keek onder de struiken. Daar zag ik iets glimmen. Ik kon er alleen niet bij. Ik kroop onder de struiken door en probeerde het glimmende ding te pakken. Nog steeds kon ik er niet bij. Ik kroop nog ietsje verder. Net voor ik het glimmende ding wilde pakken viel ik naar beneden. Ik probeerde te gillen, maar... iets had m'n mond dichtgebonden. Met m'n handen wilde ik het eraf trekken, maar... die waren ook al ineens vastgebonden. Ik begon te zweten. Ineens was ik gestopt met vallen. Ik was geland, op iets dat hard aanvoelde. Mijn handen en mond waren plakband vrij. Ik stond op en begon te lopen. Ik pakte mijn mobiel en lichtte een beetje bij. Op de muren zag ik tekeningen staan. Van een man die op verschillende manieren meisjes vermoorde. Ik voelde dat dit niet goed was en wilde wegrennen. Ik draaide me om en liep recht in de handen van de man die op de tekeningen stond. Hij pakte me hardhandig vast en greep naar een mes. Hij sneed me de keel door. Het was te laat..."

Van dit verhaal weet ik het doel niet, maar ik had geen zin meer om verder te schrijven. Niet vragen hoe ze dit kan vertellen, want dat weet ik ook niet...

Reageer (4)

  • Sannuuhh

    tnxx... (H)

    1 decennium geleden
  • Route666

    Whahahaha xd
    leuk,, houd wel van dit soort verhalen ^^

    1 decennium geleden
  • Sannuuhh

    weet ik maar ik had geen zin meer

    1 decennium geleden
  • Loper44

    Waha funny xD

    Ze gaat wel snel dood zeg :$


    Maar verder wel goed geschreven hoorr!!! (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen