Foto bij 011

Every step I take is another mistake to you

Lena Adriana Guardiola

De training was afgelopen, en ik liep in de richting van mijn vader. Op dat moment kwam er een meisje het veld op rennen en ze sprong zowat boven op Lionel. “Eh, wie is dat?” vroeg ik verbaasd. “Oh wat ben jij dom zeg, dat is Amber! De vriendin van Lionel, duh.” Zei Emma en ze duwde me aan de kant. “Nou sorry hoor.” Mompelde ik en ik ging naast papa staan. Hij sloeg een arm om me heen en keek me met een glimlach aan. “En was het dit keer wel goed?” vroeg hij lachend. “Natuurlijk.” Zei ik en ik drukte een kus op zijn wang. Ik keek achter me en zag Bojan en Emma zoenen. Het zou ook eens niet. “Je moet je even voorstellen aan Amber, ze kent hier nog niemand.” Zei papa en hij duwde me weg. “Komt goed.” Zei ik en ik liep eerst naar Elena en Lily toe. “Kom we moeten ons voorstellen aan Amber, ze is nieuw.” Glimlachte ik. “Maar Emma deed alsof ze al jaren de vriendin van Messi is.” Zei Elena verbaasd. “Ach ja, sommige mensen.” Mompelde ik en ik liep in de richting van Amber en Lionel. “Hoi Amber, ik ben Lena.” Zei ik met een glimlach en ik gaf Amber een hand. “Ah leuk dat je je voorstelt.” Glimlachte Amber. “Ja ik ben leuk, en even voor de duidelijkheid. Leoni is niet leuk.” Zei ik met een grijns. “Ik zal het onthouden.” Zei Amber en ze pakte Lionel zijn hand vast. “Dit zijn trouwens Elena en Lily, maar dat komt later allemaal wel.” Zei ik. “Leuk om jullie te leren kennen.” Glimlachte Amber. “Nou wij gaan weer, als je eens wat wilt afspreken ofzo; je vriendje weet waar ik woon.” Zei ik lachend en we liepen met zijn drieën weg. Ik zag dat Bojan en Emma klaar waren met dat kleffe gedoe. “Hee Bo!” riep ik en iedereen op het veld keek me verbaasd aan. Bojan liet Emma staan en kwam naar me toe. “Zeg het eens Guardiola.” Zei hij en hij sloeg zijn armen stevig om me heen. Hij legde zijn handen op mijn kont en boog zijn hoofd voorover. “Eeh, het lijk net alsof we gaan zoenen.” Zei ik lachend. “Dus?” glimlachte Bojan en hij bracht zijn hoofd nog wat dichterbij. “Je vriendinnetje gaat het niet leuk vinden.” Zei ik en ik leunde iets meer naar achter. “Weet ik, daarom knijp ik maar in je kont.” Zei Bojan en hij kneep zacht in mijn kont. “Sukkel.” Mompelde ik. “Maar ik ben wel een beetje jou sukkel.” Zei hij lachend. “Je bent een gewone vriend, sukkel.” Zei ik lachend en ik probeerde mezelf los te maken uit Bojan zijn greep. Iets wat niet echt lukte, maar of ik het erg vond was een ander verhaal.

Sergio Ramos

“Hee Bo!” hoorde ik Lena roepen. Ik richtte mijn aandacht op Lena en keek haar met een glimlach aan. Wat is het toch een prachtige, maar onbereikbare meid. Bojan liep naar haar toe en zei iets tegen haar. Hij sloeg zijn armen om haar heen en het leek alsof hij haar wou zoenen. “Nou ja zeg!” Zeiden Leoni en Emma verbaasd. “Ze pikt je vriendje in.” Zei Cesc lachend. “Ach houd je kop Fabregas.” Siste Leoni. “Sorry hoor, aangebrand ding.” Mompelde hij. Bojan en Lena kwamen nog dichterbij elkaar en ze praatten nog wat. Daarna kneep Bojan in Lena haar kont. Ik voelde een steek van jaloezie. Waarom is Bojan zo goed bevriend met Lena? Ze probeerde zich uit zijn houding te worstelen, maar het lukte niet echt. Aan haar gezicht te zien vond ze deze houding niet heel erg. “Ik ga omkleden.” Mompelde ik en ik liep weg. Dit aanzien is slecht voor mijn ego.

Reageer (14)

  • CocktailGirl

    hihii hem een beetje Bo noemen.
    Snel verder want je verhaal is tof :D

    1 decennium geleden
  • Jugador

    A W S O M E !
    heel erg snel verder dudie (:

    1 decennium geleden
  • AloyAuditore

    Haha, leeeukkk :D

    Snel verder :D

    Xx,

    1 decennium geleden
  • Queensbury

    Arme Serg ):

    1 decennium geleden
  • Casanova

    HAHA Bo is echt een womanizer.
    En ik ben leuk hier (krul)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen