Ik hang mijn 'red de dieren actie' affiche aan het prikbord van de school. Als ik trots het ontwerp nog eens nakijk wandel ik tevreden weg. "Oh hey Beth!" zegt Kate enthousiast als ze me tegemoet komt. "Ik ben net klaar met mijn affiches, laten we naar de eetzaal gaan." zeg ik. "Eeum Beth." Ze wijst richting prikbord. Ik draai me om en zie dat Heather -Hoofd Cheerleader- een affiche voor de grote basketbalmatch boven mijn affiche plakt. "Hey!" Roep ik terwijl ik haar tegenhoud. "Kind, er is niemand die interesse heeft in die dieren, iedereen kijkt uit naar de grote match." zegt ze. Opeens had ik heel veel zin om haar gelnagels ervan te rukken en die in haar neus te steken. Veel kon je niet over me zeggen, maar ik was wel origineel. "Denk maar niet dat ik het hierbij laat!" zeg ik dreigend. Ik scheur haar affiche er weer van en begin er een prop van de maken. "Zo, nu kunnen we gaan eten." lach ik luchtig terwijl ik de prop achter me gooi. "Oké, dit was spectakel." mompelt Kate. "Ik haat dat kind al sinds de kleuterklas." grinnik ik. Ik had het best goed aangepakt. In mijn gedachten zou ik nog een mep gegeven hebben, maar dat laat ik nu achterwege. Ik ben tegen het martelen van dieren.

Reageer (1)

  • Tragically

    I liked it!;)

    Verder!=D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen