Foto bij 4.4

© bubbless

Justin Drew Bieber
Ik stond in de studio en zong mijn nieuwe single 'Love me' in. Het ging tot nu erg goed, maar het moest natuurlijk perfect zijn. Ariane Chaz en Ryan stonden achter het raam met alledrie een beker starbucks in hun handen. Chaz keek wantrouwig naar Ariane die blijkbaar heel erg van haar koffie genoot want ze had haar ogen gesloten. Of het was gewoon mijn zoetgevooisde stem. Duh, dat moest het zijn. 'I guess I'm just A sucker for love.' zong ik in de microfoon en Scooter stak achter het raam zijn duim op. Ariane stond nog steeds achter het raam. Bah, dat klonk verkeerd, net alsof ze in Amsterdam achter de ramen stond. Ik grijnsde bij dat rare idee en zong verder met mijn ogen dicht. De laatste tonen van het liedje klonken en scooter stond op en klapte in zijn handen. Ryan en Chaz volgden zijn voorbeeld en Ariane nam nog een slok koffie en stak haar duim op. Ha, dat deed ze vast alleen maar omdat ze me niet wilde beledigen. Ze had een rothekel aan mijn muziek. Dat had ik gehoord aan haar reacties toen ik deed alsof ik in mijn slaap zong. Ja, dat was een grap en ik had die nacht echt alle nummers gezongen die maar in me opkwamen en stiekem gelachen om haar gekreun van irritatie van onder de dekens. Scooter deed de deur open en ik liep snel uit het warme hokje en nam de koffie aan die Kenny me aangaf. Hij lonkte nog steeds naar Ariane maar ik knipte met mijn vingers voor zijn gezicht. 'Ze is minderjarig Kenny, dat is echt gewoon smerig.' Hij grijnsde en probeerde nu de andere kant op te staren maar het lukte hem gewoon niet. Bah, kenny en Ariane. Dat is echt walgelijk, dan heb ik nog liever die kikker. Nee trouwens, alles beter dan die kikker. Ariane keek om haar heen en zag door het raampje van de deur een jongen langslopen. Haar hoofd schoot omhoog en ze nam een stap naar de deur. 'Ik ga heel even naar het toilet.' Verontschuldigde ze zich met een grijns op haar gezicht. Ik rolde met mijn ogen maar ze stak haar tong uit en rende zowat de gang op. 'Zo.' zei Chaz ineens, 'En nu wil ik het weten ook.' Ik keek verbaasd naar hem op en haalde mijn schouders op, 'Wat wil je weten?' 'Ariane, jij plus één bed is?' Ryan zijn ogen vielen bijna uit zijn kassen. 'WAT!' En Kenny gromde iets dat op: 'Lucky bastard' leek. Ik haalde mijn schouders weer op, 'Mijn bed was ingestort in het midden van de nacht, ik moet toch ergens slapen.' 'Ja maar dat is twee nachten geleden, wat is er vannacht dan gebeurd?' Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen. 'Jaja, dat willen jullie wel weten hé? Nou het was ontzettend heet en...' Ariane kwam weer binnen lopen met een rood hoofd en haar telefoon in haar handen. 'Wat was er heet?' Ik sprong zowat omhoog van schrik en Chaz mompelde: 'ik zei toch, ze is bezeten ze weet alles.' waarna Ariane Chaz sarcastisch aankeek. 'Wat was er heet Justin?' 'De koffie.' stamelde ik, 'Jep, en wat voor koffie.' zei Scooter met een knipoog naar mij. 'Hoe was het op de wc?' vroeg Ryan die cynisch naar de telefoon keek. Ariane knipoogde en glimlachte onschuldig, 'Erg heet.'
----
WAAAAAAAH 100 ABO'S
LATEN WE EEN KUDO+REACTIE FEESTJE VIEREN :D

Reageer (11)

  • romybuddha

    ahahah.

    1 decennium geleden
  • JayDick

    haha :P

    snel verder:D:D

    1 decennium geleden
  • SWAGGERx

    whhaaa,I love your story!!

    1 decennium geleden
  • Wasilewski

    hahah verdeeer! (H)

    1 decennium geleden
  • xBarcelona

    Wahaha ilovee it<3 snel verduuur julliee (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen