Foto bij 39



Scarlett Drews

Langzaam liep ik de trappen af, trede voor trede. Ik was van plan Trace op te zoeken, ze was al meer dan 2uur weg volgens Fernando. Die nu onder de douche stond, over een uurtje zouden we richting Milaan gaan. Langzaam liep ik richting de bali waar een jongen achter stond, het dure pak stond hem voor geen meter en smilend keek ik hem aan. "Hee, weet u misschien ook waar Trace O'donnell net naartoe is gegaan? Ze is ongeveer 2uur geleden vertrokken.." Zijn glimlach, dat al op zijn gezicht stond, werd groter. "Natuurlijk mevrouw, ze is met David villa vertrokken richting het zwembad.." Ik knikte en bedankte hem, toen liep ik richting het zwembad. Ik wist dat Trace uren lang in het zwembad kon zitten, zonder een oma huidje te krijgen, het was om jaloers op de worden. "TRACE?" Riep ik hard, verschillende mensen keken me aan, stiekem had ik zin in een meiden dagje. "TRACE?" Riep ik opnieuw toen ik geen autwoord kreeg. "..David kappen nou...!" Riep Trace gefrustreerd, ze sloeg David's hand van haar kont weg, samen kwamen ze tussen de bosjes uit. "Trace!" Riep ik toen blijk, verschrikt keek ze op maar glimlachte toen. "Heemop!" Ze sloeg haar armen om me heen en de rode blosjes op haar wangen verraaden wat ze net had gedaan, zo'n klein beetje dan. "How are you?" Vroeg ze vragend. "Good, kom je zo naar mijn kamer?" Vroeg ik met wiebelende wenkbrauwen. Toen ik een blik over haar schouder wierp zag ik David breed grijnzend staan toekijken. "We have to talk!" Riep ik uit. Toen liet ik haar los en draaide ik me om naar David. "En waag het niet haar bij je te houden, ik moet met haar praten.." Grijnzend keek hij me aan en maakte een blaf geluid. "Woef, komt voor mekaar miss." Grinnikend draaide ik me om en keek ik Trace nog 1 maal door dringend aan. "Over een kwartier. mijn. kamer.." Lachend stak ze haar duimen op. "Fine!"

Niet zo lang I'm sorry, ook lang niet meer geschreven.
Dit weekend weet ik ook niet of ik schrijf, ik probeer zo snel mogelijk weer een lang stukje te schrijven!
Reaction?
x

Reageer (4)

  • Superzayn

    snel verderrr !! <3

    1 decennium geleden
  • Gerrard

    Verderrr<333

    1 decennium geleden
  • Blues

    Snel verder!!
    XX

    1 decennium geleden
  • Bastille

    Haha, (nerd) In de bosjes nogwel. _O_
    Verder :9~

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen