OO6.
So, when you walked in, I had no idea
You're the best thing I never knew I needed
See now it's so clear I need you here
Lachend gooi ik mijn hoofd in mijn nek en voel hoe de warme, zomerse regendruppels op mijn gezicht spatten. Het is een zwoele zomer nacht. Misschien komt het omdat het hartje zomer is of het komt omdat Ryan en ik al precies drie maanden samen zijn. 'Ryan baaabe!' roep ik op een zwoele toon en ik loop langzaam naar mijn vriendje toe die ook van de warme regendruppels geniet. Zijn shirt hing losjes om zijn nek waardoor ik een aangenaam uitzicht had op zijn gebruinde buik. Hij had aardig wat gesport, afgelopen maanden aan zijn buikje te zien. Een grote grijns krulde op mijn gezicht en even voelde ik me als de kat van Alice in wonderland, die ook groot grijnsde. Ik kuchte zacht om Ryan's aandacht te trekken en dit lukte. Hij rolde zijn hoofd als het ware uit zijn nek en keek me aan, een goedkeurende grijns speelde op zijn gezicht. 'I see a hottie.' fluisterde hij toen ik voor hem stond en ik grinnikte zachtjes. Normaliter zou ik nooit zo doen, niet zo dom grinniken, buiten in de regen dansen of whatever. Maar Ryan had me veranderd. Op een positieve manier. Ik voelde hoe Ryan's sterke armen zich om mijn rug verstrengelden en teder legde hij zijn lippen op de mijne. De kus ging langzaam over tot een passionele tongzoen. De lippen van Ryan lieten die van mij los en zochten zo hun weg naar beneden, langs mijn oorlel waar hij zacht in bijtte, over mijn kaaklijn naar mijn nek, waar hij stiekem een zuigzoen achter liet tot aan mijn schouders. Ik beet op mijn lip en sloot mijn ogen. Niemand heeft mij zo geweldig, zo fijn, zo.. zo.. Zo gelukkig weten voelen dan Ryan. 'Shall we go.' vroeg zijn stem zachtjes en ik knikte gretig. Dit.. Dit werd de beste avond van mijn leven..
Ik schrok wakker toen ik voelde hoe Justin met zijn vinger figuurtjes maakte op mij ontblootte onderrug. Hij had door dat ik wakker was en probeerde me zo te plagen om zachte en kriebelende kusjes op mijn rug te plaatsen. Ik grinnikte zachtjes en draaide me om. 'Oh baby I love you so.' murmelde Justin op mijn huid en een glimlach ontstond op mijn gezicht. Ja, Justin liet me gelukkig zijn. Maar niet zo als Ryan. Ryan was... Zacht en onopmerkbaar schudde ik met mijn hoofd en beet op mijn lip. Ik mocht en kon ze niet vergelijken. dat is gewoon gekkenwerk.
'Ben je moe of..' begon Justin en zachtjes begon ik te lachen. Ik wist gelijk waar hij naar toe wou en eerlijke gezegd. Nee, I wasn't tired at all. 'Nee, waarom zou ik.' fluisterde ik en ik nestelde me tegen hem aan. 'Show me what you got baby.' fluisterde ik zacht voordat mijn lippen de zijne vonden.
----
kort en beetje slecht stukje maar ik heb echt heul erg weinig inspiratie haha.
kudo&reactie?
gheghe xx
Reageer (5)
oeh zij gaan stiekeme dingetjes doen HIHI
1 decennium geledenVerder!
1 decennium geledenGhehehe, snel verder. :'D
1 decennium geledenRyaaaan<3 jullie schrijven allebij echt awesomee!! Wel snel verduur nu hoor (:
1 decennium geledenAaaaaawh. Best wel heel erg zielig voor Ryan. 3
1 decennium geledenSnel verder <33333