Foto bij jack

sorry voor de namen.ik kon echt geen andere bedenken.

ik zat zo verdiept in mijn schema dat ik niet eens wist welke kleuren de muur hadden,of dat ik niet de jongen voor me zag.ik botste gewoon tegen hem op."he ben jij nieuw hier"?vroeg hij.nu ik zijn gezicht zag zag ik pas dat hij redelijk knap hij was."euuh,ja"stamelde ik."zal ik je even wegwijs maken?wat heb je het 1ste uur"?ik keek op mijn schema."engels" zei ik tegen hem."dat komt goed uit,ik moet daar net naast zijn"."ik loop wel even met je mee"."bedankt"zei ik.terwijl we voorbij liepen zag ik dat alle kinderen naar me keken."niets van aantrekken,niets van aantrekken" zei ik tegen mezelf."trouwens, ik ben jack"zei hij."ik ben rose"zei ik terug.jack zei dat we er waren."ik zie je wel bij de lunch"zei hij.ik liep de klas in en per geluk was ik de eerste.mijn lerares glimlachte."ah rose daaar ben je.hier zijn je boeken.ik ben mevrouw linsen."zou je jezelf straks willen voorstellen of niet"?"liever niet".ik ben altijd al verlegen geweest.de bel ging.alle kinderen komen met tegenzin de klas binnen.en alweer begint iedereen me aan te staren."jongens en meisjes,dit is rose"ze gebaarde naar de plek waar ik zat."hallo"zei ik zo stil dat niemand het zou kunnen horen."rose is nieuw hier en ik vraag jullie om het haar hier zo gemakkelijk mogelijk te maken"zei mevrouw linsen me een krachtige stem.
"je ziet er zo raar uit,waar kom je vandaan?"vraagt een meisje.aan haar uiterlijk en haar houding kan ik afleiden dat het een populair meisje is waarnaar geluisterd wordt."fleur,zoiets zeg je niet"verdedigde een ander meisje me stilletjes."ik doe en zeg wat ik wil,dat kan niet van iedereen gezegd worden hé dikke"beet fleur terug.
mevrouw linsen kwam tussenbeide."OK jongens,zo is het wel genoeg".je kan haar misschien in de pauze vragen stellen maar nu moeten we echt door met de les.engels vloog echt voorbij.we hadden het over werkwoorden en voorzetsels.allemaal en makkie.het tweede uur had ik gelukkig met jack.
telkens als iemand een rotopmerking gaf verdedigde hij me.even later was het pauze en ik ging naar de kantine.natuurlijk ging ik aan de tafel van jack zitten.niet alleen omdat hij de enige was die ik een beetje kende,maar hij zat ook helemaal alleen."hoe was je voormiddag"?vroeg hij."best wel goed ik heb een paar vervelende vragen gekregen maar voor de rest ging het prima"."je bent best aardig"zei hij opeens."euuh,dank je denk ik.jij ook".we moesten al terug naar de klassen.de pauze van een uur leek maar een paar minuten te duren.en voor ik het wist was de schooldag voorbij.jane kwam me ophalen en kwam me een verassing."ik neem je mee naar CBI zodat je de rest kan ontmoeten".

Reageer (2)

  • Wolfclaw

    @Annabeth Me too!

    1 decennium geleden
  • Halbrand

    IK WIL OOK OPGEHAALD WORDEN DOOR JANE!!! Hij is zo geweldig!! ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen