Nooit te snel oordelen
" Bella ? "
Ik kijk gill aan .
Ze is zo mooi. En haar gezicht ... Ze straalt .
Niemand is ooit zo knap geweest als zij .
Maar wat moet ze op dit moment van mij ? Ik blijf haar aankijken . Ik snap wel dat Edward me niet meer wilt inplaats van haar . " woorden verpesten soms alles , maar ik wil even zeggen dat je nergens bang voor hoeft te zijn . Ik ben niet van plan om ooit nog verliefd te worden " zei gill
Inderdaad woorden verpesten soms alles . Alleen zij komt daar op . Ik moet echt ophouden met dit gedoe . Ik had ook nooit problemen met Rosalie ? Maar Rosalie heeft met emmet dat maakt het anders.
Maar waarom stellen de woorden van gill haar niet gerust ?
Ze is ook zo aardig ... Ik ga gewoon beter mijn best doen.
" zullen we een wedstrijdje doen ? Rennen bedoel ik , " zei ik .
Gill knikt.
Zelfs dat is perfect . Oja niet op letten .
We zijn aangekomen in afrika . We hadden de route al uitgestippeld in de auto van Alice .
Ik vraag me af of gill al gedronken heeft. Maar dat is niet mijn zorg .
Ik kijk om me heen.
Zand , zand, zand, en oja , zand-korrels. De zon schijnt op de zandkorrels en ze glimmen stuk voor stuk. Net een miljoen diamanten. Zou Edward gill al laten zien hebben hoe een vampier eruit ziet in het zonlicht ? Vast niet hij laat de meest bijzondere dingen niet zien. Dat deed hij alleen bij mij. Ulgg ik walg van mezelf als ik zo doe.
Nu is het gewoon hopen dat niemand toevallig hier aan het sterven is . Want dan gaat gill helemaal los .
Ik voelde gill naar me staren.
Volgends mij vind ze mij ook een concurrent . Ze kan wel zeggen dat ze Edward niet wilt maar stiekem verlangt ze naar hem.
"3 ,2,1 goooo " zeggen we tegelijk
Ik ren zo hard als ik kan de jungle in best raar dat ik hier niet van geniet .
Ikwil alleenwinnen, ik zie dat gill heel erg achterlicht misschien moet ikhaar tog Laten winnen ...
Reageer (3)
Prachtig! Alleen moet Gill hier helemaal breken, in stukjes. Alleen moet Bella vluchten, zodat niemand weet dat zij ervoor had gezorgd. Alleen... Edward wou niet dat Bella een vampier werd, en bij Gill gaat dat allemaal op één, twee, drie! ;o
1 decennium geledenZo erg voor Bella. <3
Carlise sorry
1 decennium geledenwie is trouwens charlise?
1 decennium geledenverder anyways