Foto bij Forty Three.

Ik vraag het nu nog eens: denken jullie echt dat Scorpius bij Yune past?

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • Square

    Whut?
    Ik dacht al dat ik iets had gemist toen ik het volgende hoofdstuk zag, en volgens mij had ik dit nog helemaal niet gelezen. Maar ik heb wel al een enorm lange reactie geplaatst.
    Hm, vaag. Maar soms typ ik wel eens een eerste zin van een reactie voordat ik ga lezen, maar blijkbaar ben ik dit keer zo enthousiast doorgegaan met reageren dat ik vergeten ben te lezen. -dom-

    In ieder geval is mijn reactie nu niet meer echt van toepassing op wat er in dit hoofdstuk staat. Je moet hem maar zien als een reactie op het deel hiervoor ofzo. ><

    En dan ga ik nu, nu ik dit dus wel heb gelezen, de volgende drie delen nog even inhalen, haha. :'D

    1 decennium geleden
  • Fenris

    Ik ben een nieuwkomen hier, toch weet ik dat Scorpius en Yune bij elkaar passen.

    Het kan drie richtingen op gaan:

    - Yune valt opeens voor Scorpius, ziet in dat hij de ware is en krijgt een enorme ruzie met Rose.

    - Michael blijkt gebruikt te worden, en is toch een goederik. Scorpius is nogwel een beetje jaloers, maar heeft het geaccepteerd en valt voor Rose.

    - Ze valt voor een onopvallend maar toch belangrijk karakter. :'D

    1 decennium geleden
  • Mylintis

    Natuurlijk passen ze nog bij elkaar! Logisch toch? Scorpius en Yune zijn gemaakt voor elkaar, zo perfect passen ze bij elkaar! Anders zou mijn wereld vergaan... Oke, ik heb zin om dramatisch te doen x'D

    1 decennium geleden
  • Fidem

    mhhh ik hou het op Micheal en Yune en Rose en Scorpius, dat komt doordat ik net als madame Price een enge voorliefde heb, alleen dan voor Rose en Scorpius...
    xxxx

    1 decennium geleden
  • Square

    Pfffff, hallo! Heb je mijn reacties wel gelezen? :'D
    Natúúrlijk passen Scorpius en Yune bij elkaar. Ik bedoel, like, dôh. :Y)
    Haha, sorry. Dat moest even. Maar als alle anderen denken dat het niet kan, dan zal het wel niet. Maar ik ben toch koppig. Ik houd vol dat ze écht wel bij elkaar passen. En Scorpius vindt haar al leuk, dus moet zij alleen nog even inzien dat ze eigenlijk veel meer van hem houdt dan van Micheal, die nog steeds iets voor haar achterhoudt.
    Hm, nu ik erover nadenk, dat doet Scorpius waarschijnlijk ook. Maar als hij Micheals geheim bewaart, treft hem geen schuld. Dan zou het juist goed zijn, want dat betekent dat hij andermans geheimen kan bewaren.
    Aan de andere kant zou het ook kunnen dat Scorpius juist een duister geheim heeft. Maar ja, Scorpius'en horen nou eenmaal geheimen te hebben. :Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen