118. Kalmeren
Bedankt allemaal voor jullie reacties! Hier weer een stukje (:
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (2)
Haha, het idee van EndofRainbos klinkt heel overtuigend, maar ik denk toch dat het iets anders is. Ze zijn toch hopelijk niet weggelopen ofzo? Ö
1 decennium geledenIk kan me namelijk best voorstellen dat Dora dat zou doen, en Thomas is zo halsoverkop verliefd op haar dat hij nog best eens zou kunnen instemmen ook. Of misschien ook wel andersom - dat Thomas zich zorgen maakte over Eva's reactie, en hij Dora juist overhaalde om weg te gaan, en met z'n tweeën ergens anders op het eiland een kampement op te slaan. Hoewel dat op zich wel een stom idee zou zijn, aangezien het eiland helemaal niet zo groot is, iig valt het nog wel helemaal rond te lopen in een dag voor zover ik weet, en dus is het niet echt mogelijk elkaar goed te ontlopen, of echt 'weg' te gaan van Eva en Thijs.
Als dat überhaupt wel is wat ze proberen te doen. Want misschien is het toch wel EndofRainbows theorie over de wolven. :'D
Of ze zijn opgegeten door de wolven.
1 decennium geleden'He Jakie, what the fck are you doing here?'
'Well, I was hungry and I heard that here were people stuck on a stupid island and that you wanted to get rid of the baby of that girl. So I ate them, and actually the boy to. Do you mind?'
'Nah, not really. Thanks!'