4.1
Ariane Granger
Snel rende ik naar boven en trok een gebleekte strakke yeans aan. Het was heerlijk weer buiten, dus deed ik verder alleen een lichtblauw hempje aan met lange zilveren ketting met een doorschijnend blauw hartje en een zilveren sleutel. Daaronder lage grijze allstars. Ik rende weer op een hoog tempo naar beneden en ging voor het groepje jongens staan. Justin keek keurend naar mijn kleding en schudde zijn hoofd. 'Het is een studio, heb je geen pumps ofzo?' Hij keek naar mijn afgetrapte allstars en ik rolde met mijn ogen. 'Wat jij wilt.' Weer boven aangekomen pakte ik een paar hoge zwarte pumps uit de kast. Ik had er behoorlijk wat, maar droeg ze nooit omdat ze gewoon onpraktisch zijn. Omdat ik het niet bij mijn blauwe hempje vond passen trok ik snel gewoon een zwart hempje aan, maar ik hield de ketting om. Mijn haren gooide ik los over mijn schouders en omdat ik net gedoucht had golvden ze mooi over mijn schouders. Wel tevreden keek ik in de spiegel en ging zo snel ik het kon op mijn hakken naar beneden. Ik liep door de hal met mijn meest sexy modellen loopje. De jongens keken verbaasd naar mijn transformatie en ik glimlachte vrolijk. Ryan grimasde, 'verdomme, als ik nou eerder geweten had dat jij meeging had ik Celine kunnen vragen.' 'Ik zal wel laten weten hoe erg je het vind.' zei ik lachend, 'Hoe zit het nou tussen jullie?' Hij rolde met zijn ogen. 'Ze speelt hard to get.' Ik lachtte weer en liep toen naar de deur. 'Gaan we dan?' vroeg ik twijfelend. Justin liep naar me toe en sloeg zijn arm om mijn middel. 'Back off.' fluisterde ik binnesmonds. 'Je wil Jordan toch jaloers maken?' fluisterde hij terug. 'Niet met jou, hij denkt dat we iets hebben.' Hij grijnde en drukte me nog dichter tegen zich aan met zijn arm. Ik stopte en viel bijna op Chaz. 'Sorry.' zei ik vrolijk en ik ging achter het groepje jongens lopen met mijn blackberry in mijn hand. Ik smste Celine, 'Ryan denkt dat je hard to get bent.Xoxo' 'Met wie sms je?' vroeg Chaz nieuwsgierig. 'Oh iemand die ik ontmoet heb toen ik in mijn ééntje naar huis liep na de bioscoop.' En ik keek Jordan verwijtend aan. HA! Jordan ging spijt krijgen. Ik gniffelde gemeen en Chaz keek me raar aan. 'Het is dat je mooi bent, anders zou ik denken dat je bezeten bent.' mompelde hij en ik begon keihard te lachen.
Sorry voor dit crapy stukje.
WAJOOW 90 abo's! Echt AMAZING<3
Maak dat groene knopje blauw en drop een reactie beneden. (ja anders gaan we staken zegt Lisa )
Xliefs
Reageer (11)
hahahah idd lekker voor je jordaann hauha a
1 decennium geledensnel verderrrr xx
VERDUUUUUUUUhUUUR!!
1 decennium geledenhaha bezeten
1 decennium geledenahahaha die chaz x"DD
1 decennium geledenwoeeeeh me likees!!<3333
1 decennium geledenLoveee this storiee(H)