dit verhaal stopt bij de 70

Denise p.o.v
“Justin, geef teruugg” ik rende achter Justin aan. Hij had mijn telefoon afgepakt. “kom maar halen” en hij rende lachend weg. “Juussttiiinnn” schreeuwend rende ik achter hem aan door de lobby van het hotel, zo naar buiten. Iets wat ik beter niet had kunnen doen omdat ik mijn jas niet aan had en het koud was. Maar toch rende ik door achter Justin aan. Hij stak de weg over en ik deed het zelfde. Toen ik hem bijna had bijgehaald, begon hij harder te rennen. “JUSTIN, DENISE, HIER KOMEN” riep Scooter. We liepen naar Scooter toe en ik pakte mijn telefoon weer terug. “woeps” fluisterde Justin in mijn oor. “jullie moeten uitkijken, er rijden hier ook auto’s en er zijn hier ook fans, Justin” dat laatste was voor Justin. “sorry dat ik een keer lol heb” zei Justin. “Justin, je snapt zelf toch wel dat je ook moet opletten, dat je zulke dingen in het hotel doet, dat vind ik dan nog beter dan hier op straat” dat had Scooter beter niet kunnen zeggen, want Justin pakte mijn telefoon en rende het hotel in. “zeg de volgende keer dat hij het gewoon niet moet doen” zei ik en ik rende achter Justin aan. Toen ik het hotel binnen kwam zag ik Justin nergens, ik keek rond en ik zag twee paarse sneakers achter de bank vandaan komen. Voorzichtig liep ik erheen en ging op hem zitten. “waa” kwam er uit zijn mond maar toen hij zag dat ik het was begon hij te lachen. Ik bleef op hem zitten. Ik zag wat mensen raar naar ons kijken maar toen ze zagen dat ik op dé Justin Bieber zat begonnen ze te grinniken. “wil je van me af gaan?” klonk Justin’s smekende stem. “als ik mijn telefoon terug krijg” zei ik. “die heb ik niet meer, die heeft Dan” zei hij lachend. “nee, ga dan maar halen” zei ik en ik sloeg mijn armen over elkaar. “als je van me afgaat” ik stond op en Justin ook. Hij liep naar Dan, Dan gaf hem mijn telefoon en Justin begon te rennen. “JUUSSTTIIINNN” schreeuwde ik. Ik rende achter hem aan naar de trappen. Ik zag hem een kamer in gaan en ik volgde hem voordat hij de deur dicht kon doen. Hij rende een kamer in. Ik volgde hem en zag hem op een balkon naar beneden kijken. “wat heb jij gedaan?” zei ik lachend toen ik hem naar beneden zag kijken. “ik ga een nieuwe telefoon voor je kopen” zei hij. “waarom?” vroeg ik en ik keek hem raar aan. “hij viel uit mijn handen en nu” hij keek naar beneden. Ik keek nu ook en zag mijn telefoon liggen. “nee, Justin, gek mens” zei ik toch wel lachend. Justin legde zijn arm om me heen. “sorry” zei hij. Ik zag dat hij moeite moest doen niet in lachen uit te barsten. “kom dan gaan we een nieuwe kopen” hij pakte mijn hand vast en trok me mee. In de lobby van het hotel stond de rest van Justin’s crew. Chris had mijn telefoon in zijn handen. “deze is geloof ik van jou” zei hij lachend. Ik knikte trots en pakte hem aan, hij was helemaal kapot, in te beeldscherm zat een grote scheur en sommige toetsen waren los. “kunnen we een nieuwe gaan kopen?” vroeg Justin aan Scooter. Hij knikte. “maar gaan jullie dan maar met Kenny, wij hebben nog veel dingen te doen voor vanavond” zei hij en Justin knikte. We liepen met zijn drieën weg.

Reageer (2)

  • Avonmora

    oeeeeeh verder!!

    1 decennium geleden
  • JihaneBieber

    ik ging ff helemaal stuk bij het stukje "“wat heb jij gedaan?” zei ik lachend toen ik hem naar beneden zag kijken. “ik ga een nieuwe telefoon voor je kopen” zei hij. “waarom?” vroeg ik en ik keek hem raar aan. “hij viel uit mijn handen en nu” hij keek naar beneden." zo onschuldig klinkt dat (A)

    VERDER :D i (H) this story and i (H) justin bieber ofcourse(H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen