4.0 Love me
Justin Drew Bieber
Ariane huppelt de deur uit en ik kan het niet laten haar na te staren. Echt dat kind is gewoon te vreemd voor woorden. Maar wel grappig vreemd en leuk vreemd. Als ze de badkamer deur achter zich sluit kijk ik weer in de spiegel. Lijk ik echt op een aap. Ik trek even aan mijn gezicht en besluit dan van niet. 'Mijn fans vinden me niet op een aap lijken.' mompel ik tegen mijn spiegelbeeld. Snel begin ik me aan te kleden en check mijn berichten op mijn mobiel. Ryan heeft blijkbaar er een fantastische date met Celine op zitten. Ik glimlach. Waarschijnlijk gaat hij er constant over praten. Het andere berichtje is van Chaz: 'Dude, heb je nu Ariane al overgehaald?' Ik schudde mijn hoofd en typte snel terug. 'Not going to happen.' en drukte op send. Ik en Ariane, geen denken aan. Dat zou om te beginnen een soort van heel raar zijn omdat mijn moeder en haar vader.. Gatverdamme, daar wil ik niet eens over nadenken. 'En die verhalen van Jordan dan? over een bed ofzo?' was Chaz zijn volgende smsje. 'Ik zei toch nee.' Typte ik terug. 'Tuurlijk tuurlijk,' kreeg ik bijna meteen terug als antwoord. Dat was echt gewoon standaart Chaz zijn reactie als hij vond dat ik onzin uitkraamde. Ik trok mijn schoenen aan en liep naar beneden om te ontbijten. In de kast stond een grote doos snoepjes voor in de melk met daar heel groot en met zwarte stift: ARIANE op geschreven. Grijnzend pakte ik de doos en schreef met een rode stift JUSTIN achterop de doos. Ik kon niet zonder snoepjes en melk als ontbijt. Snel goot ik alles in de kom en begon het op te lepelen zodat ik het op zou kunnen hebben voordat Ariane beneden kwam. Net toen ik voor de tv belanden hoorde ik vanuit de keuken een woedende schreeuw. 'JUSTIN!' 'Wat?' zuchtte ik. 'MIJN SNOEPJES.' 'SORRY! KAN IK HET GOED MAKEN?' Schreeuwde ik terug. Ze stak haar hoofd om de hoek. 'Ja hoor.' 'Hoe dan?' 'Zet het bed in elkaar wil je.' Ik rolde met mijn ogen. 'Stiekem vond je het best leuk bij mij in bed.' 'Je lag bij mij in bed hoor.' Oja, haar kamer. 'Wie ligt bij wie in bed?' vroeg Ryan verbaasd. Ariane kreeg een kleur en keek naar de grond toen ook Jordan binnenkwam gelopen. 'Niks.' zei ik met een stalen gezicht. 'Wat doet híj hier.' vervolgde ik boos, nog steeds Jordan negerend. De kikker werd rood en wierp me een blik toe die kon doden. Ah, meneer is jaloers. Ik liep naar Ariane toe en sloeg een arm om haar heen. 'Ariane gaat mee naar de studio vandaag, toch?' Ik drukte haar even tegen me aan en ze keer verbaasd naar mijn gezicht. 'Huh?' Ik knipoogte en gebaarde onopvallend naar Jordan. 'Oh ja klopt. Ik moet me alleen nog even omkleden.' Ze wees naar haar pyama die ze na het douchen weer had aangetrokken. Chaz trok zijn wenkbrauwen op en ik grijnde naar hem. Stomme kikker, niemand komt aan mijn teddybeer.
wowowow 86 abo's! das bijna honderd! Like, echt een record!
Als jullie nou zorgen dat we morgen in de top staan met deze story. (dus na 00.00 allemaal lekker erop los kudoen.) Met 100 abo's komen er een heleboel stukjes!! (stuk of vier, vijf ^^)
Xliefs
hier is het filmpjee <33
Reageer (17)
snel verder:D:D:D
1 decennium geledenaaah snel verder! <3
1 decennium geledenvanochtend speciaal com aangezet om te lezen zo leuk!
1 decennium geledenveder!!
sneeel verdeeer <333
1 decennium geledenMoewhaha jordan is going down!
1 decennium geleden