Foto bij Hoofdstuk 10.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (36)

  • RVertonghen

    Zo.. Nu heb ik heel veel dingen van je verhaal gekopieerd, nu kan ik zelf bezig aan met spammen.
    Jij moet echt heel snel nog een deel gaan plaatse, want dat is seksieeee

    1 decennium geleden
  • RVertonghen

    Jack pakt mijn bakje uit mijn handen en zet die op de tafel. ‘Jack’ roep ik uit. Maar hij duwt me achterover en komt boven me hangen. ‘Zeg sorry’ zegt hij. ‘Waarvoor?’ vraag ik. ‘Dat je in mijn zij prikte’ grijnst hij. Ik schud eigenwijs mijn hoofd. Beter had ik gewoon sorry gezegd, want Jack begint me te kietelen. Hahahahaha, wéér gaat hij bovenop haar liggen.. Hij krijgt er nooit genoeg van he... Maar ja, nu staat er wel dat hij de kieteldood gaat geven, maar stiekem gebeurt er in het andere hoofdstuk iets anders..

    1 decennium geleden
  • RVertonghen

    Uiteindelijk is hij toch klaar en begeven we ons naar de bank. Jack eet zijn boterhammen nog sneller dan ik mijn bakje yoghurt. ‘Je eet langzaam’ moppert hij. ‘Jij smeert langzaam’ kaats ik terug. Tja sommige mensen zijn nou eenmaal snel en sommige niet... Dat heb je wel eens..

    1 decennium geleden
  • RVertonghen

    Hij heeft 5 boterhammen en is ijverig aan het smeren. Ik zie hem al helemaal zo staan smeren. Tong uit de mond en die broodjes smeren... Ghehehe noob

    1 decennium geleden
  • RVertonghen

    ‘Is dat alles wat je eet?’ vraagt jack. Ik knik en pak een lepel. ‘Logisch dat je zo’n scharminkel bent’ zucht hij terwijl hij brood heeft gevonden en wat chocopasta dat hij erop aan het smeren is. Ach ja niet iedereen is een vreetzak Jackie... Sommige mensen eten gewoon wat minder, en sommige mensen zijn vreetzakken..

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen