sorry dat het zo lang duurde maar ik was op vakantie xD
maar nu ga ik vlug verder (typing)

toen ik s'morgens wakker werd sprong ik uit mijn bed want ik wou onmiddelijk naar school want dan kon ik dorian zien. ik vertrok naar school met mijn fiets met een grote lach op mijn gezicht. Ik trappte extra hard. toen ik in school aankwam ging ik bij de mensen staan dat ik het leukste vondt en dat waren voor mij ellen, Nikki en michèle. nu ja na enkele dagen kwam ellen op mij af en zei anelle (ik dus) ga weg ik moet jou niet laat me met rust. ik was geschrokken en ben toen naar een ander iemand geweest die er mij ook wel leuk uitzag om mee op te trekken. haar naam was kimley en zij steldde mij voor aan nog wat andere zoals jana, julie, céline, winona. die personen bevielen mij wel behalve winona want die liep altijd weg als ik erbij kwam waardoor de anderen volgden en ja ik ook natuurlijk. Ik was net een hondje maar besefte dit niet op dat moment. Ik was nog altijd verliefd op dorian maar liet het niet merken en deed normaal. na enkele weken zei winona kom bobbie tegen mij omdat ik altijd achter ging. Ik negeerde het en ging me gewone gang verder. na een tijdje stoppte het vanzelf en aanvaarde ze me zoals ik was en liep niet meer weg van mij, Maaar zette ze bijna iedereen op tegen céline die vaak ziek was en waar ze nikls aan kon doen en dat wou winona niet geloven en zei daarom dat ze schoolmoe was. Kimley kon er op een gegeven moment niet meer tegen en ging weg van het groepje en vondt een andere vriendin melissa genaamd.winona mocht melissa niet en deed het zelfde bij melissa en kimley als bij mij. daar kon ik niet tegen want kimley was was een goeide vriendin van mij en ik nam afstand van winona. waardoor ik soms alleen stond. Ondertussen was nikki gaan botherham eten op school in plaats van warmeten en had ze ruzie met michèle. ik ging toen naar michèle en we werden zeer goed bevriend want michèle houdt heel erg van paarden en ik ook. ze kon ook al haar problemen vertellen want ik vertel nooit iets door. na een tijdje was nikki weer bevriend met michèle en nikki dwong michèle om men vriendin niet meer te zijn of anders.....


sorry ik moet nu verder leren(huil)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen