Foto bij 3.5

© xjustAgirlx

Justin Drew Bieber
Ik grijnsde toen Ariane toch bleek toe te geven en bleef liggen zoals ik het wilde. God wat is ze irritant, waarom kan ze niet gewoon in één keer toegeven. Maar nee, ze valt op kikkers. Ik rolde met mijn ogen in het donker en begon na te denken. Ja dat doe ik soms, hoe Ariane er ook over mocht denken. Zo stom was ik nou ook weer niet toch? Ik nestelde me nog dichter tegen haar en hoorde haar zuchten. Ik sloot mijn ogen en viel in slaap.
Toen ik de volgende ochtend wakker werd, sliep Ariane nog. Hier hoofd lag tegen mijn borst en ze keek heel vredig. Ik glimlachte en maakte me los van haar. Vandaag moest ik naar de studio om een nieuw liedje op te nemen voor mijn album. Chaz en Ryan zouden ook meegaan en ik wist zeker dat ze al het een en ander van Jordan gehoord zouden hebben. Pff, het was iniedergeval niet wat ze dachten. Ik vind het gewoon leuk om Ariane te plagen. Het was niet dat ik haar niet uit kon staan, absoluut niet. Maar ze had wel een hekel aan mij. Ja, had want ik wist honderd procent zeker dat ze dat niet meer had. Ik keek grijnzend in de spiegel en klopte op mijn blote borst. 'Ik zei toch dat je een aap bent, nouja eerder een gorilla.' hoorde ik Ariane lachen vanuit het bed. Ik rolde met mijn ogen en draaide me om naar haar. 'Niet weer de apen theorie hé?'


ziezo een (heel klein) Justin stukje <3
Allemaal een reactie en kudo omdat het Justin is? <3

Xliefs<3

Reageer (14)

  • jessieStyles

    kei mooi gescheven
    <33snelverder<33

    1 decennium geleden
  • xBiebersz

    AH, come on ^^ Kusjee?

    1 decennium geleden
  • fanciful

    hahhah
    echt een superleuk verhaal <33
    snel verder

    1 decennium geleden
  • Colourcake

    aah, wat een cutie

    1 decennium geleden
  • vampgirly

    Awh, schattig bieber-aapjexD
    Verder(flower)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen