hoop dat julie het leu kvinden xx yara ik heb ingbroken op torys quizlet hahah xx zus yara

Ik werd wakker gemaakt door de o zoo leuke ringtone van mijn mobiel. Grommm. Ik zag dat het mijn beste vriendin Laura was. Ik nam maar op. "Dude ben jij gestoord wie gaat er nou om half 3 's morgens belle ik sliep" siste ik door de telefoon. "Sorry schatje maar ik kon niet slapen en ik wou niet de enige zijn die nog wakker was, en toen kwam ik met het idee om jou wakker te bellen om te vragen of je morgen mee ging winkelen" riep Laura vrolijk door de telefoon. "Laat je me weer slapen als ik ja zeg?" vroeg ik half slapend. "Denk het wel ja!" riep ze nog altijd net zo vrolijk. "Best ik ga mee" "Yesss, morgen om half 11 bij de kruitvat (coowle winkel toch), en zorg dat je morgen wakker bent, en ik bel ook nog een paar andere oke?!?!" "Jaja, en laat me nu weer slapen aub" "Oke tot morgen!" "Tot morgen" Ik klikte het gesprek weg en gooide mijn telefoon terug op mijn nachtkastje en viel weer in slaap. Toen ik weer wakker werd keek ik op mijn wekker hoelaat het was. "Damn 10 op 10 ik kom te laat, Laura doet me wat!!" schreeuwde ik terwijl ik uit bed viel. -schaam- Ik pakte zo snel mogelijk leuke kleren uit de kast en vluchte naar de badkamer. Ik douchte zo snel mogelijk, klede me aan en droogde mijn haren. Ik borstelde mijn haar en deed snel make-up op. Ik poetste mijn tanden dan maar voor ik gegeten had. Ik pakte een tas deed er geld, telefoon, ipod en zo'n dingen in en vloog naar beneden. Ik begroete mijn ouders en angelina die in de box loag pakte snel een boterham en deed mijn jas aan. Ik sprong op mijn fiets en fietste zo snel als ik kon naar de stad terwijl ik mijn boterham op at.

ik wert tegen ge houden dooor justin schatje waar ga je heen nu niet justin ik moet na laura meisje doe ruistig je komt net uit het zieken huis ja en ik moet laura alles vertellen snel drukte ik een steving kus op zijn mond en fietste we

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen