dit is het laatste stukje voor vandaag.

de dag liep snel voorbij.
helaas, dan moest ik weer naar huis bij me vader, die mij en me zusje mishandelde.
nog maar 25 min. en dan snel naar huis voor Daphne me jongere zusje.
we kregen nog huiswerk voor economie en dan mochten we gaan.
edward was snel weg, gek hij had nog geen dankje gezegt of niks, niet dat het wat uitmakte maar toch.
ik wou weg lopen maar toen kwam lars weer de jongen die meestal mij pesten en nog wel het ergst.
"zie je nou wel niemand mag jou, zelf als iemand nieuw is mag die je al niet eens!!!"zei hij lachen.
ik vond het helemaal niet lachend, morgen zou ik edward maar allen laten lopen want hij verpest het ook al voor me.

ik fietste naar huis, zat de heletijd de denken over edward, waarom hij zo deed.
zou hij net zo als al die andere gaan doen, omdat hij van andere dingen heeft gehoord? of zou hij me vies vinden? of meschien zo hij zich stom of sukkelig vinden naast mij? wie zou het zeggen?
ik kwam thuis, zetten me fiets in de schuur, wat er een moet voor stellen.
en liep naar binnen ,meteen kwam dapne naar me toe wat betekende dat me vader weer haar had geslagen.
ik liep met haar naar boven en ging naar me kamer.
gaf haar wat leerwerk, zo dat ze nog wat bij bracht.
ik zelf ging ook aan me huiswerk beginnen.
maar ik was er niet bij, mij gedachte was bie iemand anders, iemand die alles compleet maakt, maar toch iets raars mee is? maar wat?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen