Na deze ga ik zelf verder schrijven, dus komen er langerde enik denk ook beterder stukken :D

Als ik op school kom gaat de bel. Die 5 a 10 minuten heb ik echt nodig! Snel loop ik naar mijn kluis en doe haastig al mijn boeken erin. Duits, Geschiedenis en Wiskunde. Bah, wiskunde rep. Ik heb helemaal niet kunnen consentreren. Gelukkig vind ik wiskunde niet moeilijk. Frans daar in tegen.

Als ik bij het lokaal aan kom is de deur al dicht. Dat doet die wel vaker, ookal is de bel nog niet gegaan. "Wat ben je laat." Zegt meneer Overbergen. "Ja... maar." Hij wijst naar mijn lege plaats. Jongen! De bel was nog niet eens gegaan! Goed dan. Oh waarom ben ik dan ook zo onzeker! De docent zegt wat, maar ik luister half. Dan hoor ik ineens mijn naam. Ik weet wat het betekent. Een overhoring! Ik had het kunnen verwachten. "Wanneer ben je geboren?" Vraagt meneer Overbergen. "1996 meneer." De hele klas begint de grinniken. "Ik wil de betekenis, niet een antwoord." Ik voel dat ik rood word. "O... eh..." Duits is niet moeilijk, dus het moet lukken. "Wann bist du geboren?" Helaas zeg ik het een beetje fout. "Een halfe fout voor uitspraak!" Wat? Maar dat doet die nooit! Ik zucht en laat het maar zitten. Na nog wat woordjes moet een ander meisje. Zij is de nerd van onse klas. Weer vraagt hij wanneer ben je geboren en ook maakt zij dezelfde spreekfout. Alleen... Bij haar telt die niet! Okee.. dit is pas oneerlijk!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen