Ik post telkens veel hoofdstukken, maar met weinig inhoud, omdat het telkens vanuit een andere kant gezien wordt. Dit verhaal heb ik vroeger een keer geschreven, dus er zitten waarschijnlijk meer fouten in als ik normaal heb ;)

Macy:
Het is vandaag een gewone schooldag. Ik sta heel vroeg op, Laila mag later opstaan; zij zit nog op de basisschool. Met mijn ogen halfdicht, loop ik van de trap af. "Hoi pap," zeg ik en neem een appel. Dat is mijn ontbijt, niet veel he? "Hoi," zegt hij brommerig terug. Hij is altijd chagrijnig 's ochtends. Ik lach lief en eet mijn appel op. Dan hoor ik ineens een harde klap. Mijn vader scheldt een paar woorden die ik liever niet hoor. "Pap…," zeg ik. "Hou je bek!" blaft hij terug. Ik glimlach liefjes naar hem, ik wil niet dat die boos wordt. Snel ga ik naar de wc. Door al het lawaai is Laila ook wakker geworden. "Hé...," zegt ze zachtjes als ik uit de wc kom. Waarom nu? "Lail, ga naar boven," zeg ik zuchtend. "Waarom?" Oh waarom blijft ze toch doorzeuren! "Gewoon!" Maar helaas, het is al te laat. Mijn vader komt eraan...

Reageer (1)

  • Jinhte

    wow, je moet echt meer gaan schrijven, ik vind je story heel gaaf!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen