Hoofdstuk15.
we stappen eindelijk naar binnen als alles weer goed tussen mij en aleandro is. ik voel de beschermheid nog van hem afstralen als we binnen stappen. ik zie men oude pack zitten en glimlach naar hun. leandro knikt vriendelijk naar me zoals gewoonlijk. hij si een man van weinig woorden maar toch heel erg wijs. roberto grijnst naar me met zen speelse ogen. een veels te speelse gast maar erg breekbaar. gino glimlacht vriendelijk naar me.hij is de meest sereuise als we bij andere mensen zijn anders hij is hij heel speels zoals roberto. james en daniel zijn broers. daniel is sereuiser dan james. hij beschermd zen broer heel erg zonder dat james het door heeft. hij houdt ook alles in de gaten en observeert mensen.hij komt er snel achter hoe mensen zijn en vertrouwd niet rap mensen terwijl zen broer het omgekeerde is. ik stap naar hun toe met aleandro en zet me naast hem. we raken al snel aan een gesprek aan mijn familie haar tradities zoals als ik kinderen krijg dat men ouders een huis voor men kopen omdat ik de lynx traditei kan verder zetten. ik moet ook voor men 18 jaar getrouwd zijn of men ouders mogen me uithuwelijken. dus ik moet binnen een half jaar trouwen of zij zoeken iemand voor mij. het zijn misschien belachelijke tradities maar we kunnen ze niet veranderen. later moet ik die tardities ook uitvoeren of ik het nu wil of niet. soms zou ik dan men broer willen zijn. hij heeft de last niet op ze schouders. hij is vrij om te staan en te gaan waar hij wilt. ik zie hoe paul schrikt als hij de traditie van het uithuwelijken hoort. hij komt bij me zitten en fluisterd "gaan we eventjes wandelen?"vraagt hij voorzichtjes bang voor men reactie. ik knik met een klein glimlachje en we staan op en stappen het huisje uit. hij pakt mijn hand vast met zijn warme hand die me direct kalmeerd. men eigen verwarming.. "het is echt een prachtige avond."zegt hij fluisterend. ik knik helemaal met hem eens. de sterren fonkelen levendig. de golven maken een rustig en kalm geluid. dan stoppen we voor het strand. "ik heb de tradities van je gehoord. hoe zou je het vinden als ik je ouders zou ontmoeten?"vraagt hij bang voor een uitval. "ik zou het prachtig vinden ookal gaat het sneller dan ik dacht."zeg ik met een glimlach. zen bruine ogen kijken me warm aan. zen gezicht gaat alsmaar dichter totdat ik zen warme en zoete lippen proef. ik voel hoe onze zoen passioneel over gaat deze avond is perfect...
Reageer (3)
snel verder
1 decennium geledenverder gaan
1 decennium geledenwow, die zag ik niet aankomen, over die tradities ;o
1 decennium geleden