bij Bonjour

Justin Drew Bieber
Ik liep het podium af richting Scooter. "waar is ze?" vroeg ik. "in je kleedkamer" zei hij overdonderd. Ik liep naar mijn kleedkamer en deed de deur open. "angel?" zei ik voorzichtig. "Ja" zei ze en ze keek me met grote ogen aan. "ik doe je niks, hoor" zei ik als grapje. "jij niet" zei ze. Ik ging naast haar zitten. “wie wel?” zei ik en ik keek haar aan. “hun” zei ze alleen maar. “wie zijn hun?” ik keek om me heen, ik zag niemand. “dat snap jij niet” zei ze. “laat me het dan proberen te snappen” zei ik. “ik heb dit gedaan, jij zei me dat ik de gevolgen moest ondergaan, dat doe ik nu” zei ik. Ze zuchtte. “ik stam af van een familie die dingen kunnen laten gebeuren, belangrijke, maar ook onbelangrijke dingen” zei ze. Ik keek haar aan alsof ze gek was. “zie je wel, je snapt het niet” ze zuchtte. “vertel verder” zei ik inde hoop dat ze de rest ook ging vertellen. “we mogen tegen niemand anders vertellen over wat we kunnen, als we dat wel doen en ze komen erachter dan gebeuren er geen leuke dingen met ons” zei ze bang. “wie zijn ze?” ”ze zijn de bewaarders van onze familie, we hebben allemaal moeten beloven aan onze ouders dat we tegen niemand vertelde wie we waren en vooral niet wat we kunnen” ging ze verder. “wie zijn we?” ze mocht wel iets duidelijk zijn. “mijn broertjes en zusjes, ik, iedereen uit onze familie” Er waren nog meer mensen die dingen konden later gebeuren. “maar jij kan nu bijvoorbeeld gewoon een glas water voor je neus wegzetten” zei ik ongelovig. “ja, en jij denkt nu dat het heel leuk is, maar dat is het niet, ik heb iets wat ik met niemand anders kan delen, daarom heb ik dit plan bedacht, ik help mensen die hulp nodig hebben, en op het moment dat ze weten wie ik ben, verdwijn ik” zei ze. “maar je bent zo, mooi, geweldig, waarom blijf je niet bij die mensen” ze keek me aan. “omdat mensen hun mond niet kunnen houden, ze willen alles met andere delen, en hoe meer mensen iets weten hoe groter de kans dat de bewaarders van mijn familie er achterkomen” ik knikte, wat erg voor haar.

Reageer (2)

  • JihaneBieber

    OMG FREAKING SPANNEND :o

    nu verder alsjeblieft :D

    1 decennium geleden
  • iCAROLINE

    <33333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen