3.2
Ariane Granger
Ik heb me daarna nog drie keer aan en uit gekleed omdat ik niet zeker was van mijn outfit. Ik droeg bijna nooit jurkjes. Maar uiteindelijk heb ik het toch maar aangehouden omdat het leuk stond bij mijn lichtgebruinde huid. Justin keek chagerijnig toen ik riep dat ik wegging. 'Gedraag je!' riep hij nog achter me aan. 'Hij zoent waarschijnlijk heel slecht hoor.' Waarschuwde hij me, 'Zijn gezicht lijkt op dat van een kikker.' Ik stak mijn tong nogmaals uit en negeerde hem. Pfoe, hij had zeker zijn eigen apensmoel nog nooit gezien. Huppelend liep ik naar de bioscoop die twee blokken van mijn huis lag. Normaal was ik natuurlijk op mijn skateboard gegaan, maar dat zag er niet uit als je een jurk aan had. Believe me, I tried. Jordan stond voor de bioscoop met een roos in zijn handen. Ik liep verlegen naar hem toe. 'Hoi.' zei ik zacht. Hij keek op en glimlachte, 'Hoi.' zei hij en gaf me de roos. Ik bloosde en gaf hem een knuffel. 'Bedankt Jordan.' Hij boog zich naar me toe, maar scheen zich toen te bedenken. 'Zo naar welke film wil je?' vroeg ik vrolijk. 'Er draait een geweldige actiefilm heb ik gehoord.' Ik keek hem sceptisch aan. 'Maar er draait ook een interessante romantische komedie.' Ik knikte, 'Dat lijkt me wel wat. En hoezo is hij dan interessant?' HIj wilde antwoord geven maar ik barstte in lachen uit. Er stond een groot bord met Justin erop. 'NEVER SAY NEVER!' Schreewden de grote paarse letters. 'Zullen we daar naartoe gaan?' zei ik tussen mijn lachbuien door. 'Een horrorfilm.' Jordan keek me verbaasd aan, 'Mag je Justin niet dan?' Ik keek naar de grond. 'Gaat wel.' mompelde ik, toen ik weer opkeek naar de grote Justin pop moest ik meteen weer grinniken. 'Maar die pop is echt gigantisch. Maak eens een foto met mij erbij?' Jordan rolde met zijn ogen en ik ging naast de kartonnen justin staan. 'Zullen we dan naar Never Say Never gaan?' vroeg hij, op een licht geïrriteerde toon. 'Ja!' Zei ik enthousiast. 'Dan kan ik Justin de hele nacht pesten.' 'De hele nacht?' vroeg Jordan verbaasd. 'Nou, hij sliep vannacht bij mij in bed omdat, nouja,' 'Hij.. WAT?' Ik klopte op zijn arm. 'Zijn bed was..' 'Verdomme Ariane! Je weet dat ik je al tijden leuk vind en dan kruip je na een dagje bij Bieber in bed.' 'Hé nee, zo is het helemaal niet. JORDAN!' Maar hij liep al weg en keek me nog een keer boos over zijn schouder aan. 'JORDAN!' Gilde ik nogmaals. Ik liet me op de grond zakken voor de grote Justin en gaf er een harde klap tegenaan. 'Jij verpest ook altijd alles hé.' zei ik boos tegen het kartonnen bord. Ja ik weet het, behoorlijk sneu, praten tegen kartonnen borden. Ik stond weer op, veegde een verdwaalde traan weg en trapte het bord nogmaals. Als ik een beetje geluk had voelde hij het in het echt ook. En anders zou ik hem zometeen met heel veel liefde nog maals schoppen.
---
kijk we maken vorderingen met de reacties<3
Als jullie nou even die kleine moeite nemen en ons blij maken met reacties en kudo's, dan is onze hele dag weer goed (:
(We dreigen nog steeds met staking )
we zitten te twijfelen of we een Justin pov moeten gaan gebruiken als we bij 4.0 zijn. Zodat jullie ook weten wat hij over Ariana denkt. Wat vinden jullie daarvan, laat ook dat even weten in een reactie<3
Wauw we kunnen allebei niet geloven dat we al over de '60 abo's heen zijn. You are all amazing<3
Xliefs
Reageer (15)
Hmm en als jullie beiden povs gebruiken in het volgende verhaal? Maar als jullie dat niet doen lijkt mij die van Justin het best ^^
1 decennium geledenVerderrr!! -->>>
snel verderr!
1 decennium geledenHeel leuk dus snel verder
1 decennium geledenXxx(H)
snel verder:D:D
1 decennium geledeni loveee your storyyyyy<33333333
1 decennium geleden