Foto bij Heartbeat

Yeah psv staat boven aan!!!!!

ibrahim

Ze had geen spijt en ik voelde een raar gevoel in mijn buik. Waar ik zelf van schrok want verliefd worden op Noah dat mag echt niet. Het komt vast omdat ik haar zo ongeveer 24 uur per dag zie vertelde ik aan mezelf.
`kom we gaan naar huis` haalde Noah mij uit mijn gedachten. ik knikte. Thuis aangekomen riep Noah terwijl ze naar boven rende `ik ga als eerst douche` ik schoot in de lach `eej slimpie je hebt een eigen douche weetje nog, je mag ook wel in die van mij daar niet van` `oh ja dat is waar haha ben blond` ik grijnsde breed `ja je bent gewoon niet zo slim he` `ik heb zo mijn momenten, gelukkig ben jij wel lekker slim dat scheelt` `niet zo sarcastisch he Noahtje, want ik zet je onder de koude douche hoor` zij ik terwijl ik haar beet pakte `Nee dat doe je niet ik heb mijn mobiel nog in mijn zak en ik wilde me haar niet wassen` `zo je mobiel heb je niet meer in je zak` zij ik toen ik die op haar bed gooide `O echt i-bra-hiiimm- ik doe je wat` `Wat dan` zij ik vrolijk toen ik de koude douche vast aanzette. `dat weet ik nog niet` mopperde ze. ik pakte haar strak beet, en onbewust voelde ik mijn hart sneller kloppen en de kriebels in mijn buik leefde op. Ik probeerde het te negeren, en gaf Noah nog een klein duwtje zodat ze onder de koude straal stond. ik liet haar los zodat ik zelf niet nat zou worden en wilde een stap naar achter zetten toen Noah mijn arm beet pakte en mij de douche in trok. Nu stond zij met haar armen om mijn middel om mij vast te houden ik stopte gelijk met protesteren en negeerde de kou van de douche volledig, en keek met een intens gevoel van geluk haar gezicht, en liet mijn blik afwenden naar haar lippen, Die trilde van de kou. Haar hoofd kwam dichter bij de mijne en ik plaatste mijn handen naast haar hoofd en voelde haar adem tegen mijn gezicht, En wilde mijn ogen sluiten...


REACTIE KUDO DAN HOU IK ECHT HEEL VEEL VAN JULLIE(flower)(flower)(flower)

Reageer (4)

  • Amalakadama

    OMG- I LOVE DIE FOTO JONGUUH!!!! (H)
    haha(H)echt superschattig....
    en je story is leuk!
    (H)

    1 decennium geleden
  • Navygirl

    Snel verder<33

    xoxo

    1 decennium geleden
  • XbutterflyXX

    snel verder! ja psv is mine en ibrahim ook en david.

    1 decennium geleden
  • QueenMary

    ooooooeeeeh :D


    snel verder :)~

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen