Foto bij Shopping

Hebben jullie nog real barca gekeken! =) was echt leuk datie nog een halfuur mocht spelen!!! :D:D:D

Ibrahim.

Barcelona was gaaf, het was echt genieten hier vanavond waren ik en Noah uitgenodigd bij David. Ik liep naar Noah haar kamer om haar wakker te maken. Ze sliep en had haar armen om haar lichaam geslagen, ik ging op het randje van het bed zitten en aaide haar over haar haar. Haar wangen waar nat, Waarschijnlijk had ze ze zich weer in slaap gehuild, maar ze vertikte het om bij mij te komen liggen want ze moest zelf sterk worden zij ze. `Nootje wakker worden` ze draaide zich slaperig om `ehj goedemorgen` zij ze met een schorre stem `kom je naar beneden ik heb eten klaar gemaakt` ze knikte langzaam ik glimlachte wat is het toch een leuk meisje he.

Noah

Die middag liep ik samen met Ibi in de stad. `kom we gaan die winkel in` ik ging allemaal broeken en shirts voor ibrahim pakken, `zo die moet je passen en dan die met dat groene shirt, en dan die grijze broek` braaf ging hij het pashokje in. `whooeh sexy hoor ibi` lachend zij hij `kopen de rest ook gewoon is dezelfde maat toch dan pas ik het vast wel` ik knikte `oke en anders breng ik wel terug` Samen liepen we naar de vrouwe afdeling, `zo en nu ga ik dus wat voor jou zoeken` `haha oke wel iets normaals he?` natuurlijk je kent me toch. hij kwam terug met een paar gebloemde jurkjes , en een zwarte ketting en een zwart topje. `Leuk he?` `ja had ik niet verwacht van jou hoor` lachend liepen we de winkel weer uit met een volle tas. `Kom laten we een ijsje kopen, welke smaak wil jij? `eh Straciatella en citroen` `oke 2 ijsjes citroen Straciatella alstublieft` ik betaalde en we liepen samen met ons ijsje en de volle tassen over de boulevard. `heb je spijt dat je mee bent gegaan No?` vroeg ibi, `Nee ik voel me gelukkig hier dankjewel` en ik gaf hem een plakkerig ijs kusje op zijn wang.

REACTIE KUDO?=)

Reageer (4)

  • XbutterflyXX

    haha tuurlijk heb ik gekeken en psv staaat weer bovenaan snel verder

    1 decennium geleden
  • Navygirl

    Awhh snel verder<33

    xoxo

    1 decennium geleden
  • QueenMary

    is dat btw Rachael Carpani op de foto? :)

    1 decennium geleden
  • QueenMary

    Ik heb zeker weten wel gekeken :D
    vooral leuk toen hij een door de benen schoot bij Pepe om vervolgens nog bijna te scoren ook :D

    echt een geweldige verhaal (l)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen