we waren uit het kanoortje we hadden nog niks gezegt tegen elkaar.
de bel ging en dat wouw zeggen dat we naar de volgende les moesten, en ook om weer te vallen.(ja vallen, ze duwen me gewoon op schopen me. of het maar de normaalste zaak van de wereld is.) ik lijden edward mee naar het lokaal waar biologie werd gehouden.
na 5 minuten waren we in het lokaal.normaal duurden het mestal allen een paar seconden, maar omdat edward erbij was kon dat niet,ik kon het niet maken om hem allen achter te laten. dus daarom bleef ik bij hem.
we gingen zitten op mij vaste plek bij het raam.
ik ging zitten en tot mij grootste verbazing ging edward naast mij zitten.
ik letter niet op maar vond het wel aardig.
ik pak mij spullen en leg ze op tafel.
de leraar mr.molina kwam binnen.
"goedemorgen iedereen"zei mr.molina.
"goedemorgen mr.molina"zei iedereen netjes terug.
"we gaan het vandaag hebben over de mens"zei mr.molina.
fijn denk ik, dit ken ik allemaal al.ik ga maar weer uit het raam kijken.
dan word ik eens aan gestoten door me buurman.
ik kijk versuft maar hem en begrijp dan wat er is de bel was gegaan.
heb ik dan een uur naar buiten gestaart?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen