Justin Drew Bieber p.o.v
Ik pakte een flesje water en nam een slokje. Daarna liep ik naar mijn kleedkamer en pakte mijn telefoon.
ontvanger: Angel
blijf de hele show, ik weet wie je bent. xxJustin

ze was geweldig, haar blik, zo zorgeloos, zo vol trots. Ik kreeg al snel een sms'je terug
Afzender: Angel
Oke, maar je ondergaat de gevolgen als ze het weten. xx

Het maakte me niks uit wat de gevolgen waren en wie ze waren, op dit moment telde nu en niet het verleden en niet de toekomst. "Justin, kom je, je moet zo weer op" riep mijn moeder. "ik kom" riep ik en ik deed nog snel een ander shirt aan. Ik liep weer terug het podium op en ik zag Angel nog steeds op hetzelfde plek staan, alleen waren er meer fans om haar heen gaan staan, maar ze viel alsnog op. Ik begon met born to be somebody.Terwijl ik zong zag ik mama Jan, je weet wel, mijn zangcoach, naar Angel toe lopen. Ik zag ze praten en Angel schudde heftig haar hoofd. Ze wilde niet, maar uiteindelijk liep ze toch achter Jan aan. De laatste noten van born to be somebody klonken door de zaal. Ik was blij toen ik eindelijk one less lonely girl kon zingen, gewoon omdat ik dan Angel echt van dichtbij zag. Ik zag dat Angel het podium op werd begeleid. Terwijl ze lachte zag je haar hagelwitte tanden in het licht schitteren. Ik liep erheen en begon een beetje om haar heen te dansen. Ik kreeg een bos rozen in mijn handen en gaf ze aan haar. Toen het lied afgelopen was liep ze weg, ik hoopte dat Scooter haar backstage kon houden. Ik zong nog wat andere liedjes en toen was het afgelopen.

Reageer (2)

  • iCAROLINE

    <3333

    1 decennium geleden
  • xROAR

    Verderrr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen