bij SexiBitch

Wat krijg je als wij de eerste 2 uur vrij zijn?
Veel hoofdstukjes <3

Justin Drew Bieber p.o.v
Over 5 minuten moest ik op, Willow was nu bezig, zij was vandaag mijn voor programma. Ik hoorde hoe ze mij aankondigde. Ik kwam het podium op. "hello Milaan!" riep ik door mijn microfoon. Ik bedankte Willow en de eerste noten van one time klonken al. Terwijl ik zong keek ik de zaal rond. Mijn blik blijf hangen bij een meisje met blond wit achtig lang haar en grote groene ogen. Ze stond achterin aan de zijkant van de staanplaatsen. Ze had een kleine glimlach op haar gezicht. Ik voelde dat dat meisje wat daar stond Angel was, ze had gelijk, ze viel op. Ze was totaal anders dan dat ik haar had voorgesteld, ik had een meisje met bruin of blond haar en bruine ogen, het meisje wat ik voorgesteld had was langer en ook wel wat dikker dan het meisje wat daar stond, het meisje wat daar stond was heel mager, je kon bijna haar botten zien.
Toen ik meerdere liedjes had gezongen had ik een kleine pauze. Ik liep van het podium af en liep naar Scooter. "Scooter, er staat een meisje in het publiek, een meisje met blond wit achtig haar en grote groene ogen, zij word de OLLG, en daarna hou je haar backstage, ik moet met haar praten" zei ik aan een stuk door. "oke, dat doen we" zei hij en hij liep naar wat mensen toe.

Reageer (2)

  • Europa

    Wat is OLLG?

    1 decennium geleden
  • JihaneBieber

    god geef deze meiden elke dag eerste twee uur vrijd (hoera) en please mij ook :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen