By Bonjour.
Voor iedere reactie die we krijgen schrijven we deze week nog een nieuw stukje. (een reactie per persoon telt maar (: )

Justin Drew Bieber p.o.v
Ik had mijn telefoon weggelegd en liep naar de koelkast, ik pakte er een blikje redbull uit. Ik hoorde mijn telefoon gaan. Ik liep er heen en las het sms'je.
Afzender: Angel
weet waar je aan begint. Wanneer? x

Ik wist waar ik aan begon, anders had ik niet op verzenden geklikt.
Ontvanger: Angel
Ja, dat weet ik. Zo snel mogelijk, mijn concert vanavond, Milaan, Italië. xxJ.

Vanavond ging ik Angel eindelijk zien, maar hoe wist ik wie ze was, daar had ik nog niet aan gedacht.
Afzender: Angel
oke, ik zal er zijn. x

"jeeeess" riep ik. Mijn moeder kwam binnen. "wat is er Justin?" vroeg ze. "niks, ik heb gewoon zin in vanavond" zei ik. "het wordt anders gewoon net als altijd hoor" zei ze en ze liep weer weg.
Ontvanger: Angel
Hoe herken ik je? xx

Ik moest weten wie ze was. Angel, zij was het meisje dat iets anders met me deed, als ik aan haar dacht dan kreeg ik een glimlach op me gezicht, bij haar was ik anders, ik kon bij haar mezelf zijn, als was ik niet bij haar en zij niet bij mij. Ze had gelijk, ze was ver weg, maar toch dichtbij.
Afzender: Angel
Je herkent me, maak je geen zorgen. x

Ik zal haar herkennen, ik zal er eindelijk achter komen wie ze was. Ik stond op en liep naar Scooter toe. "ha Justin, ik wilde je net gaan halen, je moet beginnen met je stem oefeningen en je omkleden" zei hij. Ik knikte en liep weg.

Reageer (2)

  • JihaneBieber

    jeeeej :D ga snel verder echt fucking spannend :O
    i love your story (H)(H)(H)


    VERDERRRRRRRRRRRRRr(flower)

    1 decennium geleden
  • xROAR

    Oeeeeh!
    Verduuurr!
    'tis Spanneend!!(:
    x.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen