Foto bij Ichijo

Ik heb in de vorige al verteld dat er karakters van vampire knight in voor gingen komen.
Ik doe dit omdat het alle 2 hele leuke series zijn.
Vampire knight gaat over vampiers die op een school zitten waar ze een klas voor mensen hebben en voor vampiers.

Iets over Ichijo:
Hoi ik ben Takuma Ichijo.
Ik ben een vampier van edele klassen de een na hoogste klassen bij vampiers.
Ik print dit stukje even van internet, maar het gaat helemaal over Ichijo het is alleen wel lang.
Persoonlijkheid Edit Bewerken Takuma appears very un-vampire like with his cheerful, enthusiastic, and caring demeanor. Takuma lijkt zeer on-vampier zoals met zijn vrolijke, enthousiaste en zorgzame houding. He seems to be very friendly, and does not seem to crave for blood as much as other vampires. Hij lijkt erg vriendelijk, en lijkt niet te hunkeren naar bloed zo veel als andere vampiers. Even Yuki stated Takuma did not seem very vampire-like. Zelfs Yuki verklaarde Takuma leek niet erg vampier-achtige. His hobbies are reading (manga, mysteries, dictionaries), rakugo, and tea ceremony [1] . Zijn hobby's zijn lezen (manga, mysteries, woordenboeken), rakugo en thee ceremonie [1] . Takuma is a master when it comes to tea, something that both Kaname Kuran and Sara Shirabuki seem to like [2] . Takuma is een meester als het gaat om thee, iets dat zowel Kaname Kuran en Sara Shirabuki lijken, zoals [2] .

Appearance Verschijning Edit Bewerken He is thin and tall with a slight pale complexion, bright green eyes, and blond hair. Hij is dun en lang met een lichte bleke teint, heldere groene ogen en blond haar. His hair is a few shades lighter than Hanabusa's. Zijn haar is een paar tinten lichter is dan Hanaboesa's.

Background Achtergrond Edit Bewerken The Ichijos are the first family of the vampire aristocrats. De Ichijos zijn de eerste familie van de vampier aristocraten. Takuma's father is an actor and his mother is the head of a flower arranging (ikebana) school. Takuma's vader is een acteur en zijn moeder is het hoofd van een bloemschikken (ikebana) school. It is most likely that Takuma was raised by his grandfather, Asato Ichijo , who educated him and has high expectations of him. Het is zeer waarschijnlijk dat Takuma werd opgevoed door zijn grootvader, Asato Ichijo , die opgeleid hem en heeft hoge verwachtingen van hem. In a flashback, it is seen Takuma is already friends with Kaname when Kaname goes to meet Yuki. In een flashback, is het gezien Takuma is al bevriend met Kaname wanneer Kaname gaat aan Yuki.

Plot Summary Plot Samenvatting Edit Bewerken His grandfather asks him to spy on Kaname, but he refuses out of loyalty and attempts to break free of his grandfather's mold. Zijn grootvader vraagt ​​hem te bespioneren Kaname, maar hij weigert uit loyaliteit en probeert te breken vrij van schimmel zijn grootvader. Takuma attempts to protect the possessed Senri Shiki, forced to go against Kaname in order to protect all his friends. Takuma pogingen om de bescherming van de bezeten Senri Shiki, gedwongen te gaan tegen Kaname om al zijn vrienden te beschermen. Following Shiki's freedom from Rido's possession, Takuma has rejoined Kaname's side, where he appears in time to stop Kaname from killing his grandfather and instead insists on being allowed to handle the issue. Na de vrijheid Shiki's uit het bezit Rido's, Takuma heeft zich weer Kaname de kant, waar hij verschijnt in de tijd om te stoppen Kaname van het doden van zijn grootvader en in plaats daarvan dringt aan op te mogen om de kwestie te behandelen. It is strongly hinted at that Takuma intends to end his life along with his grandfather, saying "Together, let us put an end to the Ichijo line." Het is sterk laten doorschemeren dat Takuma wil einde aan zijn leven samen met zijn grootvader, zei: "Laten we samen een einde te maken aan de Ichijo lijn." But it is revealed that he never got his wish, as he was discovered unconscious afterward by Sara Shirabuki , one of the only known Pureblood vampires, who said that she always wanted "to have" Takuma, as though he were simply a doll or a toy. Maar het is gebleken dat hij nooit willen kreeg zijn, zoals hij werd ontdekt daarna bewusteloos door Sara Shirabuki , een van de enige bekende volbloed vampiers, die zei dat ze altijd al wilde "hebben" Takuma, alsof hij gewoon een pop of een speelgoed. He is currently in the hands of Sara Shirabuki, who is torturing him to extract information about Kaname. Hij is momenteel in handen van Sara Shirabuki, die martelen hem om informatie uit te halen over Kaname. After the one year time-skip, he seems to be living with her and quite healthy physically. Na de een jaar tijd-overslaan, lijkt hij te leven met haar en heel gezond fysiek. But as time progresses, he starts to lose his luster. Maar naarmate de tijd vordert, begint hij te verliezen zijn glans. The smiling, cheerful Takuma that was shown in the beginning is now a lot more serious. De lachende, vrolijke Takuma dat werd getoond in het begin is nu een stuk serieuzer. He seems to be more distressed as he sees the terrible things that Sara is doing. Hij lijkt meer bedroefd als hij de verschrikkelijke dingen die Sara doet ziet. It seems that she is using his name and face to control The Ichijou Group in the background to get what she wants. Het lijkt erop dat ze zijn naam gebruiken en gezicht aan de Ichijou Groep de controle op de achtergrond te krijgen wat ze wil. He also sees that she is keeping humans locked away, forcing them to agree to let her turn them into vampires. Hij ziet ook dat ze mensen opgesloten te houden, dwingt hen tot overeenstemming te komen om haar te laten ze te veranderen in vampiers. He vows to stop her as soon as he gets the chance. Hij zweert om haar te stoppen zodra hij de kans krijgt. While it can be speculated that while their relationship was all right in the beginning of the year time skip, the more he sees of her cruel behavior, the more he distresses and wants to leave. Hoewel het kan worden gespeculeerd dat terwijl hun relatie was in het begin van het jaar de tijd overslaan, hoe meer hij ziet van haar wrede gedrag, hoe meer hij benauwdheden en wil vertrekken. It can also be speculated that she has used her Pureblood control to keep him where he is or tell him what to do. Het kan ook worden gespeculeerd dat ze haar volbloedige controle gebruikt om hem te houden waar hij is of hem te vertellen wat te doen.

Relationships Relaties Edit Bewerken Sara Shirabuki Sara Shirabuki Edit Bewerken
Takuma seems to have become quite close to Sara Shirabuki during the one year time-skip, although the nature of their relationship is still unknown. Takuma lijkt te zijn geworden heel dicht bij Sara Shirabuki tijdens de een jaar tijd-overslaan, hoewel de aard van hun relatie is nog onbekend. Despite the fact Sara likes to treat him as personal slave, Takuma comes to her defense when Rima Toya and Senri Shiki ask if she has abused him. Ondanks het feit Sara houdt om hem te behandelen als persoonlijke slaaf, Takuma gaat om haar verdediging bij Rima Toya en Senri Shiki vragen of ze hem heeft misbruikt. Interestingly enough, Shiki wonders if he has fallen in love with her, which Rima thinks is foolishness, Shiki does acknowledge the fact that she has him wrapped around her finger, in contrast to Rima, whose first thought was that Takuma was being controlled by some pureblood power. Interessant genoeg, Shiki vraagt ​​zich af of hij verliefd op haar, die denkt Rima is dwaasheid, Shiki erkent echter het feit dat ze hem heeft rond haar vinger, in tegenstelling tot Rima, wiens eerste gedachte was dat Takuma werd bestuurd door een aantal volbloedige macht.

Kaname Kuran Kaname Kuran Edit Bewerken
Main article: Kaname and Takuma Hoofdartikel: Kaname en Takuma
Takuma grew up with Kaname Kuran, who was under his grandfather's guardianship. Takuma is opgegroeid met Kaname Kuran, die onder voogdij van zijn grootvader.

Senri Shiki Senri Shiki Edit Bewerken
Main article: Takuma and Shiki Hoofdartikel: Takuma en Shiki
Powers Bevoegdheden Edit Bewerken His vampire power is to disintegrate matter to a molecular level (break up the form of an object) [3] . Zijn vampier macht is aan de materie te desintegreren een moleculair niveau (break-up in de vorm van een object) [3] .

Trivia Trivia Edit Bewerken ■"Ichijo" can mean a "ray" or "streak". "Ichijo" kan betekenen "Ray" of "streak". The kanji for "Takuma" is a combination of "taku" meaning "to cultivate", and "ma", which is the kanji for "asa", meaning "hemp" or "flax a plant with blue flowers". De kanji voor "Takuma" is een combinatie van "Taku" betekenis "te kweken", en "ma", dat is de kanji voor "asa", wat "hennep" of "vlas een plant met blauwe bloemen."
ik hoop dat jullie nu wat meer over Ichijo weten en hem net zo leuk vinden als ik.xD

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen