Foto bij Chapter 40

“Waarom deed ze dat?” Vroeg ik ongeloofwaardig. “Nou ze wilt niet steeds dat we een Dieptreurig halen en blijven zitten en daarom helpt ze ons altijd met huiswerk” Zei Harry weer op zijn beurt. Als ze dat bij Harry doet waarom dan niet bij mij bedacht ik zo opeens en liep naar Hermelien toe en ging naast haar zitten. “Hermelien wil je even kijken of ik alles goed heb opgeschreven?” En ze keek meteen op toen ik het vroeg. “Tuurlijk” Zij ze en pakte me rollen perkament. Ik zag hoe ze alles verbeterde met haar stok en gaf het weer terug aan mij. “Niet slecht alleen moet je sommige punten goed onthouden tijdens de lessen die kunnen voor komen tijdens de toetsen die we krijgen” Zei ze. Ik keek met een glimlach naar me opstel die we moesten maken met Kruidenkunde en was er blij mee. “Bedankt Hermelien” Zei ik en liep weer terug naar me plaats.

We zaten met z’n allen bij het avond eten. Perkamentus wou wat dingen vertellen en daarom moesten we eerder komen. Toen iedereen eenmaal zat in de Grote Zaal stond hij op. Hij begroette iedereen een fijne avond en begon dingen te vertellen over het Toverschool toernooi. ik luisterde al niet meer nadat hij ons begroet had. Ik zag dat Viktor Krum aan de Griffoendor tafel zat. Wat Harry blijkbaar niet leuk vond hij keek de hele tijd zenuwachtig naar hem toe en dan weer naar mij. Toen hij merkte dat ik naar hem keek werd hij rood en luisterde meteen naar het verhaal van Perkamentus. Perkamentus vertelde hoe je je kon inschrijven voor het Toverschool toernooi, maar dat leerlingen onder de 17 jaar niet mee mochten doen.

Het spijt me mensen dat ik zo lang niet meer heb geschreven! Maar het is meer dat ik niet meer echt zin heb in schrijven en dat ik het ook nog druk heb met huiswerk, daarom wil ik er ook een pauze in lassen je mag je abbo opgeven vind ik niet erg. Voor de mensen die alsnog een abbo blijven houden op mijn verhaal weet dat ik van jullie houd! Dus ik zeg maar Au revoir. (flower)

Reageer (2)

  • Pam

    IK wacht op jexD

    1 decennium geleden
  • Fidem

    wat jammer (huil)
    Ik vond het zo'n leuk verhaal, nou ja ik blijf gewoon een abo houden..
    xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen