20
Ik weet niet wat me bezielde maar ik zoende gewoon terug…Na een aantal seconden maakte ik me los, hij hield me nog steeds tegen zich aan ‘ You asked me what i want, and that’s just one thing, I want you!’ Ik keek hem alleen maar aan, de rest –die hier eigenlijk zouden moeten zijn – zijn na het joelen vertrokken en hebben ons alleen gelaten. ‘Selena, ik weet dat ik je gister heel erg boos heb gemaakt maar dat was mijn bedoeling niet, ik weet niet wat me bezielde, als ik een meisje echt leuk vind ga ik altijd raar doen en dat is nu dus ook het geval…’ ‘Dus jj…je vind me ll…ee…leuk?’ vroeg ik stotterend. Wat is dat nou weer een stomme vraag! Dat zegt hij toch net! ‘Ja selena, ik vind je meer dan leuk’ Wat moest ik hier nou op antwoorden? Ik heb daar nooit over nagedacht ik heb me deze tijd alleen maar aan hem zitten irriteren…’dus wat denk je? Denk je dat het wat word tussen ons…?’ ik zag hem twijfelend kijken, ik zei maar gewoon de waarheid ‘ Ik weet het niet justin, ik heb hier nooit over nagedacht, de hele tijd hebben we bijna alleen ruzie gehad, alleen die ene paar dagen’ Hij keek me teleurgesteld aan ‘Sorry…ik bedoel het niet gemeen, maar laat me hier tenminste even over nadenken oke?’ ‘Ik begrijp het wel hoor, ik vind het goed, ik hoor het wel wanneer je het weet oke shawty?’ mijn wangen begonnen te gloeien omdat hij me shawty noemde, ik snapte het niet hoor, hij zei dat wel vaker maar ik begon nooit te blozen… Ik knikte naar hem, hij liet me langzaam weer los, en liep toen weg. Daar stond ik dan alleen in een ruimte met een hart die razend snel aan het bonken is, justin, de enige echte justin bieber vind MIJ, de gewone selena sheer, leuk?
Reageer (3)
OOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
1 decennium geledenGO ON!!
Ga verduuurr!
1 decennium geledenNog 2! Dankzij mij!
1 decennium geleden