HET SPIJT ME ZO DAT IK AL HEEL LANG NIKS HEB GEPLAATST MAAR IK HAD HET ZO DRUK MET VAN ALLES EN NOG WAT EN IK WIST NIKS MEER ZOOOOO SORRY

Ik werd wakker en sprong meteen mijn bed uit zonder op de wekker te kijken. Toen ik de badkamer in wou lopen om me aan te kleden ,naar de toilet te gaan en mijn haar en make-up te doen bleek dat de deur dicht zat. Ik keek op mijn klok en zag dat het half tien was. Ik blies een zwarte pluk haar uit mijn gezicht en liep terug naar mijn bed om daar te wachten op de persoon die zo nodig de badkamer bezet hield. Ik keek naar de andere bedden en blijkbaar was ik de laatste die zich aan zou kleden. Slings kwam van haar mandje af en schoof bij mij het bed op. Ze sliste en trok haar bek open. “Ben je te lui voor woorden ,krengetje?” Ik keek in mijn tas en bijna al het eten van Slings was al op. “Je wordt te dik als je zo door gaat hoor. Maar de badkamer deur gaat open zie je zo wel weer.” Ik gaf Slings een kus op der kop en liep snel naar de badkamer deur terwijl die openging kwam er een klein meisje de badkamer uitlopen.
“Oh sorry.” Zei het kleine meisje terwijl ze naar boven keek. “Ik wist niet dat je stond te wachten had even geklopt dan was ik wat sneller geweest.” Ik keek het meisje boos aan. “Ik verspil mijn nagels niet aan een deur ,omdat jij een trage slak bent! Aan de kant jij!” Ik duwde het meisje aan de kant en pakte mijn stapel kleren en liep de badkamer in.

Ik rende snel naar de eetzaal in de hoop dat er nog eten was. Ik zal vast wel de laatste zijn geweest die de eetzaal binnen kwam. Maar toen ik binnen kwam was iedereen nog aan het eten. Ik zuchtte en rende snel in mijn geweldige nieuwe spijkerbroek naar Amaris en Caitlynn toe. Amaris schoof dichter naar Caitlynn toe zodat ik naast Draco kon zitten. “Doornroosje is ook wakker.” Lachte hij. Ik lachte terug en schepte al snel wat eten op mijn bord en begon er van te smullen. “Ik moet vanmiddag naar de stad eten halen voor de kale dame.” Amaris en Caitlynn knikte en lachte even. “We hebben nog wat roddels.” Caitlynn wreef in haar handen en begon te vertellen. “Helena en Carlo Kannewassr gaan vanmiddag ook naar de stad. En raad eens die achterlijke Weasleys gaan ook mee samen met je nicht. En je nicht is aan het rond bazuinen dat je gemeen bent en duivels bent. Maar dat wisten we al” We gaven elkaar een high five en Amaris ging verder waar Lynn was gestopt. “Iemand heeft bij Kimberly Kams der haren gekort wiekt. De meesten denken dat jij het bent geweest maar dat kan helemaal niet.” Ik lachte even en schudde mijn hoofd. “Tuurlijk was ik het niet, maar ik geniet er wel van.” Ik wreef even in mijn handen en schoof een zwarte pluk haar achter mijn oor. “Ik weet niet wie het heeft gedaan, maar ik zag der wel vanochtend lopen met een rare muts op. Nu weet ik waarom. Laten we der zoeken.” Ik begon weer een beetje te lachen en keek naar mijn vriendinnen. Ze lachten terug en we stonden alle drie tegelijkertijd op. Draco keek ons aan. Hij had vandaag nog niet veel gezegd tegen me. “Waar gaan jullie heen? Hij keek ons een beetje verbazingwekkend aan en keek daarna naar onze borden die nog bijna vol lagen met eten. “Een leuke grap uit halen ga je mee? En daarna gaan we naar de stad. Morgen krijgen we toch pas de post.” Ik kon niet wachten om Lefiance weer te zien. Mijn mooie postuil had ik al weer een poosje niet gezien en dat lieve beestje had vast heel veel post voor me. Draco stond op en we liepen met zijn vieren weg.
Op zoek naar Kimberly Kams.

Reageer (1)

  • Smesty

    (N) ik vergeef je ;) als je het maar niet weer doet!
    hahaha
    Wat is de grap?!! ik moet het weten!!
    love it!!(H)
    snel verder!!
    xx(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen